مسی اعتراف کرد: در فینال لیگ قهرمانان اروپا طرفدار دورتموند بود!

مسی اعتراف کرد: در فینال لیگ قهرمانان اروپا طرفدار دورتموند بود!

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی مصاحبه ای با شبکه ESPN در اردوی تیم ملی آرژآنتین داشت و در مورد فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، مسی اقرار کرد که در فینال لیگ قهرمانان اروپا دوست داشته رئال مادرید مقابل دورتموند شکست بخورد. بازیکن آرژانتینی گفت:" طبیعتا طرفدار دورتموند بودم. من طرفدار بارسلونا هستم و اگر  بارسلونا هم به فینال می رسید، هواداران رئال مادرید از تیم رقیبش حمایت می کردند. فوتبال همین است. از بچگی طرفدار بارسلونا بودم و این تیم را دوست دارم. حالا از دور طرفدارشان هستم و امیدوارم که دوباره برای لیگ قهرمانان اروپا بجنگیم چرا که مدتی است که این جام را نبرده ام. به عنوان هوادار بارسلونا، دوست نداشتم که رئال مادرید قهرمان اروپا شود!"

در هر صورت خواسته مسی به سرانجام نرسید چرا که رئال مادرید با پیروزی دو بر صفر مقابل دورتموند توانست برای پانزدهمین بار در تاریخش قهرمان اروپا شود. آخرین قهرمانی بارسلونا در اروپا به سال 2015 برمی گردد یعنی شش سال پیش از جدایی مسی از این تیم. کاتالان ها امیدوارند که فصل آینده با هدایت فلیک بتوانند نتایج بهتری کسب کنند چرا که در فصلی که گذشت، در یک چهارم نهایی توسط پی اس جی حذف شدند و کامبک سختی را از تیم فرانسوی خوردند.

4125