توافق شفاهی بایر لورکوزن با ستاره خط هافبک خیرونا

توافق شفاهی بایر لورکوزن با ستاره خط هافبک خیرونا

پایگاه خبری فوتبالی- با تایید فابریزیو رومانو، الکس گارسیا، هافبک اسپانیایی خیرونا، در آستانه پیوستن به شاگردان ژابی آلونسو قرار دارد
 
 
به گزارش فوتبالی، بایر لورکوزن پس از کسب اولین قهرمانی خود در بوندسلیگا، به دنبال تقویت تیم خود برای دفاع از تاج و تخت قهرمانی‌ست. در صدر لیست این باشگاه اما، الکس گارسیا، که ژابی شناخت بسیار خوبی از او دارد به چشم می‌خورد.

طبق ادعای فابریزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیای دنیای فوتبال، بایر لورکوزن، مبلغ ۱۸ میلیون یورو برای این هافبک اسپانیایی پرداخت خواهد کرد. این بازیکن، در کنار گرانیت ژاکا، رابرت آندریش و پالاسیوس، عمق بالاتری به کمربند میانی لورکوزن خواهد داد.

ژابی آلونسو، سرمربی موفق بایر لورکوزن، الکس گارسیا را به دلیل توانایی پاس‌ها و شکستن پرس، گزینه بسیار مناسبی می‌داند. الکس گارسیا، هافبک ۲۶ ساله اسپانیایی، برای ۳ فصل متوالی در این باشگاه کاتالانی به خوبی درخشید و در فصل آخر خود هم، با انجام حدود ۴۰ بازی، ۳ گل و ۴ پاس گل و عملکردی درخشان، توجهات زیادی را معطوف به خود کرد و به اردوی تیم ملی اسپانیا هم دعوت شد؛ در نهایت اما او در لیست نهایی جای نگرفت.

در ۲۴ ساعت گذشته، مذاکرات پیشرفته‌تری رخ داد. بایر لورکوزن و خیرونا، بر روی رقم کمی بیشتر از ۱۸ میلیون، به توافق شفاهی رسیدند. تست‌های پزشکی او، به این دلیل که او از لیست نهایی اسپانیا خط خورده است، به زودی انجام خواهد شد.

درخشش الکس گارسیا باعث شد تا توجه بارسلونا نیز به او جلب شود، اما به نظر می‌رسد که در نهایت بایر لورکوزن مقصد بعدی او باشد.

1428