مدیرعامل نیروی زمینی: ۱۰۰ بازیکن در فصل آینده ‌سرباز هستند

مدیرعامل نیروی زمینی: ۱۰۰ بازیکن در فصل آینده ‌سرباز هستند

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی مدعی است، در فصل آینده لیگ دسته اول فوتبال ۱۰۰ بازیکن سرباز هستند و مشمولان باید در دو تیم نیروی زمینی و فجرسپاسی بازی کنند.

به گزارش فوتبالی، سرهنگ چنگیز مسیب‌زاده مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی در نشست خبری امروز (پنجشنبه) این باشگاه اظهار داشت: تا هفته آینده سرمربی خود را مشخص می‌کنیم.

وی در ابتدای نشست خبری، درباره قرارداد امیر ابهری سرمربی نیروی زمینی خاطر نشان کرد: یکی از افتخارات ما این بود که با یک پتانسیل خوب و تکیه بر داشته‌های خودمان به لیگ دسته اول صعود کردیم و اینکه ابهری در تیم ما بماند یا برود، این موضوع دست خودش نیست، بلکه به خواست ماست.

«100 بازیکن در فصل آینده سرباز هستند»، مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی با طرح این موضوع خاطرنشان کرد: به دلیل حذف قانون معافیت بازیکنان از سربازی تا سن 28 سالگی، بازیکنان زیادی در فصل آینده سرباز هستند و طبق تحقیقاتی که داشتیم فصل بعد 100 بازیکن شاغل در لیگ یک مشمول هستند. نیروی زمینی و فجرسپاسی باشگاه‌های نظامی لیگ یک هستند و بازیکنان باید در این دو باشگاه سربازی را بگذرانند. ما به جای اینکه دو یا سه بازیکن شاخص جذب کنیم، می‌خواهیم یک تیم منسجم تشکیل دهیم. ما در 42 رشته ورزشی فعال هستیم و خدا را شکر به لحاظ مالی مشکلی نداریم.

مسیب‌زاده همچنین تصریح کرد: ما تنها تیم صد درصد نظامی هستیم، اما سایر باشگاه‌ها درصدی از سهام خود را واگذار کرده‌اند. ما هدف‌مان این نیست که حتماً قهرمان شویم بلکه می‌خواهیم از جوانان حمایت کنیم ‌تا به بهترین شکل دوران مقدس سربازی را پشت سر بگذارند.

وی در مورد انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال نیروی زمینی هم گفت: ما چند گزینه برای هدایت تیم مشخص کردیم و در حال بررسی شرایط آنها هستیم تا ببینیم برای نیروی زمینی به چه گزینه‌ای می‌رسیم. ما مشکلی برای مسائل مالی نداریم، اما سعی می‌کنیم با کمترین هزینه تیم‌داری کنیم‌. تیم ما با دو میلیارد تومان به لیگ دسته اول صعود کرد، این در حالی است که برخی از تیم‌ها 40 میلیارد تومان هزینه کردند، اما صعود نکردند.

مسیب‌زاده راجع به مشکلات تیم تکواندو نیروی زمینی تصریح کرد: در تکواندو مشکلاتی داشتیم. متأسفانه به رقیبان بیشتر توجه داشتند و حق تیم ما خورده شد تا نایب قهرمان شویم. ما تصمیم گرفته بودیم دیگر در تکواندو تیم‌داری نکنیم، اما در دو سه هفته گذشته با اصرار ورزشکاران امسال هم در این رشته فعالیت خواهیم داشت. از فدراسیون تکواندو هم درخواست می‌کنیم آیین‌نامه را زودتر تصویب کنند. نیروی زمینی در همه شهرها طرفداران خود را دارد و امیدوارم دیگر حق تیم ما خورده نشود.

مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی در پایان درباره فعالیت تیم امید این باشگاه به خبرنگاران گفت: تیم امید ما هم به خوبی کار خود را انجام می‌دهد و در حال تست‌گیری است. در باشگاه نیروی زمینی تست‌گیری به‌صورت رایگان است و هیچ ریالی دریافت نمی‌کنیم. هر کس که می‌گوید ما پولی دریافت می‌کنیم، شارلاتانی بیش نیست! ما براساس نیازهای خودمان بازیکن جذب می‌کنیم، حتی کسانی که رزومه ندارند اگر کیفیت خوبی داشته باشند، جذب خواهیم کرد. در مورد حق رشد هم باید بگویم طبیعتاً بازیکنی که باشگاهی نداشته است و از تیم ما راهی تیم دیگری می‌شود، می‌بایست مبلغی را به‌عنوان حق رشد از آن باشگاه دریافت کنیم. این را هم باید بگویم که ما در تمام رشته‌های رزمی تیم‌داری می‌کنیم.

۹۰۹۸