مدافع آسیایی اشتوتگارت در آستانه امضای قرارداد با بایرن مونیخ

مدافع آسیایی اشتوتگارت در آستانه امضای قرارداد با بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- هیروکی ایتو، مدافع ۲۵ ساله فصل پیش اشتوتگارت آلمان، با فعال‌سازی بند فسخ ۳۰ میلیونی در آستانه انتقال به بایرن مونیخ قرار دارد.
 
 
به گزارش فوتبالی، انتقادات زیادی در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ به خط دفاعی بایرن مونیخ وارد بود و این تیم، بسیاری از بازی‌های مهم را به اشتباهات فردی واگذار کرد. مکس ابرل، مدیر ورزشی سرشناس بایرن مونیخ که به تازگی به این باشگاه پیوسته و جایگزین حسن صالیحمیدزیچ شده است، برای تقویت خط دفاعی باواریایی‌ها، نگاه ویژه‌ای به محصولات بوندسلیگای آلمان دارد.
 
طبق ادعای پلاتنبرگ، در وهله‌ اول ماتیاس دلیخت، و سپس دایو اوپامکانو کاندیدای فروش مدافعین بایرن مونیخ تلقی می‌شوند. این تغییرات از این رو صورت می‌گیرد که هر ۴ مدافع مرکزی بایرن مونیخ راست‌پا بوده و نیز، حقوق بالایی دریافت می‌کنند

به نقل از فابریزیو رومانو، امروز صبح در مذاکراتی سریع و قاطع، بایرن مونیخ با فعال‌سازی بند خرید ۳۰ میلیونی هیروکی ایتو، مدافع ژاپنی اشتوتگارت، این مدافع را با قرادادی به مدت ۴ سال به خدمت گرفت تا بتوان خروج حداقل ۱ مدافع میانی را از این باشگاه متصور شد.

ایتو، که در تمامی رده‌های سنی تیم ملی ژاپن هم بازی کرده است، تنها ۲۵ سال سن دارد و در سومین فصل حضور او در اشتوتگارت، درخشش قابل توجهی از خود نشان داد که توانست علاقه‌ی باواریایی‌ها را افزایش دهد.

همچنین گفته می‌شود خرید ایتو، ارتباط مستقیمی به خرید جاناتان تاه، مدافع مرکزی تنومند بایر لورکوزن ندارد و بایرن همچنان مذاکرات را برای جذب این مدافع ملی‌پوش، دنبال خواهد کرد. در روزهای اخیر صحبت‌هایی مبنی بر تلاش برای خرید کولویل، مدافع جوان چلسی هم وجود داشت.

1428