رسمی؛ سرمربی جدید میلان مشخص شد

رسمی؛ سرمربی جدید میلان مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - پس از این که شب گذشته یوونتوس تیاگو موتا را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد، حالا میلان هم پائولو فونسکا را به عنوان سرمربی جدید خود برگزیده است.

به گزارش فوتبالی ، در فصلی که گذشت، عملکرد استفانو پیولی به عنوان سرمربی میلان نتوانست رضایت مدیران این باشگاه را در پی داشته باشد و همین قضیه موجب شد تا آن ها او را برکنار کنند و حالا پائولو فونسکا را به عنوان سرمربی جدید میلان انتخاب کرده اند.

پائولو فونسکا که 51 سال سن دارد، سابقه هدایت تیم هایی مثل پورتو، شاختار، رم و لیل را در کارنامه خود دارد. باشگاه میلان با انتشار یک بیانیه رسمی اعلام کرد که پائولو فونسکا سرمربی جدید تیم میلان خواهد بود.

قبل تر در رسانه ها گفته شده بود که پائولو فونسکا تا سال 2026 قرار است سرمربی تیم میلان شود و به این ترتیب او یک قرارداد دو ساله با روسونری ها به امضا رسانده است. البته این قرارداد به این شکل است که او تا سال 2025 سرمربی میلان است و پس از آن یک بند تمدید قرارداد تا سال 2026 در قرارداد او گنجانده شده است. همچنین گفته شده بود که این سرمربی اسبق تیم آ اس رم، دستمزدی سالانه 2.5 میلیون یورو در باشگاه میلان دریافت خواهد کرد. دستمزد تیاگو موتا در باشگاه یوونتوس سالانه چهار میلیون یورو است و از دستمزد فونسکا در میلان بیشتر است.

در هر صورت باید دید که عملکرد این مربی پرتغالی در میلان به چه شکل خواهد بود.

1471