روزی که هازارد مقابل 50 هزار هوادار رئال مادرید معارفه شد

روزی که هازارد مقابل 50 هزار هوادار رئال مادرید معارفه شد

پایگاه خبری فوتبالی - در سال 2019 در چنین روزی بود که مراسم معارفه ادن هازارد در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد و به این ترتیب این بازیکن مقابل هواداران رئال مادرید برای اولین بار با پیراهن رئال مادرید دیده شد.

به گزارش فوتبالی ، هازارد با سر و صدای زیادی به رئال مادرید آمد چرا که در تابستان 2018 کریس رونالدو از رئال مادرید رفته بود و هازارد در تابستان 2019 به عنوان کسی که قرار است جانشین کریستیانو رونالدو شود به رئال مادرید آمده بود. ادن هازارد در رئال مادرید پیراهن شماره هفت را بر تن می کرد اما هرگز بازیکن محبوب و موفقی نشد.

در مراسم معارفه ادن هازارد پنجاه هزار هوادار رئال مادرید به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رفتند و هازارد یک معارفه با شکوه داشت. او از همان ابتدای کار در رئال مادرید اضافه وزن داشت و تا انتهای دوران حضورش در جمع مادریدی ها نتوانست این مشکل اضافه وزن را حل کند. از سوی دیگر این بازیکن بلژیکی مصدومیت های زیادی داشت.

هازارد در حال حاضر سی و سه سال سن دارد اما از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است. هازارد در سال 2023 بود که تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتبال گرفت. او هرگز درخششی که در چلسی داشت را نتوانست در جمع مادریدی ها تکرار کند.

1471