رونالدو پس از 39 سالگی چه آماری ثبت کرده است؟

رونالدو پس از 39 سالگی چه آماری ثبت کرده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی سن و سال نمی شناسند و به نظر می رسد که سن برای او فقط یک عدد است چرا که می بینیم که او در 39 سالگی هم همچنان در حال درخشش است و آمار خوبی را از خودش بر جای گذاشته است.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو در بازی دوستانه اخیر تیم ملی پرتغال مقابل تیم ملی ایرلند موفق شد دبل کند و دو گل به ثمر برساند و به این ترتیب آمار خود را ارتقا بدهد.

کریستیانو رونالدو از وقتی که 39 ساله شده است، یعنی از تاریخ 16 بهمن ماه به بعد، توانسته است در 22 بازی، 22 گل به ثمر برساند و دو پاس گل بدهد و به این ترتیب آمار بسیار خوبی داشته باشد.

کریس رونالدو در مصاحبه ای که پس از بازی تیم ملی پرتغال مقابل تیم ملی ایرلند داشت، گفت که در سال های پایانی دوران حرفه ای خود قرار دارد و به این ترتیب به نظر می رسد که رونالدو در ذهن خودش به خداحافظی از دنیای فوتبال هم فکر می کند. در هر صورت رونالدو در حال حاضر رقابت های یورو 2024 را پیش رو دارد و انگیزه زیادی برای قهرمانی در این بازی ها دارد چرا که ممکن است این تورنمنت، آخرین تورنمنت ملی دوران حرفه ای کریستیانو رونالدو باشد.

1471