کامران قاسم‌پور شنبه روی تشک می‌رود

کامران قاسم‌پور شنبه روی تشک می‌رود

پایگاه خبری فوتبالی- دارنده دو نشان طلای وزن ۹۲ کیلوگرم جهان بعد از ماه‌ها دوری از مسابقه، روز شنبه در ایتالیا روی تشک خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، کامران قاسم‌پور که کار خود را در چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در سال المپیک، در وزن 97 کیلوگرم و با شرکت در تورنمنت رنک‌دار زاگرب آغاز کرده بود، در حالی که قرار بود در همین وزن در جام بین‌المللی یاشاردوغو و سپس قهرمانی آسیا کشتی بگیرد، روز بیست‌وششم بهمن ماه جراحی فتق انجام داد.

بنابراین آخرین مسابقه‌ای که این کشتی‌گیر پشت سر گذاشته، دی ماه سال گذشته بوده است که در تورنمنت رنک‌دار کرواسی کشتی گرفت و به مقام سوم رسید.

در حالی که حسن یزدانی برای شرکت در بازی‌های المپیک 2024 پاریس انتخاب شده است، کامران قاسم‌پور شب گذشته (چهارشنبه) راهی ایتالیا شد تا در وزن 92 کیلوگرم تورنمنت پلیکونه ساساری ایتالیا کشتی بگیرد.

این مسابقه ورود جدی کامران قاسم‌پور به وزن سابقش بعد از ماه‌ها کش و قوس درباره بازگشت او به وزن 86 کیلوگرم و رقابت با حسن یزدانی برای دوبنده المپیکی تیم ملی آزاد خواهد بود و به نظر می‌رسد بعد از آن نیز کادر فنی تیم ملی چرخه انتخابی تیم ملی در وزن 92 کیلوگرم را با شرایط جدید که کامران قاسم‌پور هم به آن وارد شده است، اعلام خواهد کرد.

9098