باشگاه‌هایی که بیشترین بازیکن را در یورو 2024 دارند

باشگاه‌هایی که بیشترین بازیکن را در یورو 2024 دارند

پایگاه خبری فوتبالی - جمعه از ساعت 22:30 به وقت ایران با بازی آلمان - اسکاتلند، رقابت های یورو 2024 به طور رسمی استارت می خورند و آغاز می شوند و باید دید که در این دوره از بازی ها چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم موفق می شود جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی ، حالا که دیگر چیزی تا شروع رقابت های جام ملت های اروپا باقی نمانده است، بهتر است نگاهی داشته باشیم به این که کدام باشگاه ها بیشترین تعداد بازیکن را در رقابت های یورو 2024 دارند.

منچستر سیتی با داشتن 14 بازیکن در رقابت های یورو 2024 از این لحاظ رکورد دار است و هیچ تیمی به اندازه تیم گواردیولا در رقابت های یورو 2024 بازیکن ندارد. پس از منچستر سیتی، رئال مادرید با سیزده بازیکن قرار می گیرد. پاری سن ژرمن هم مثل رئال مادرید سیزده بازیکن در یورو 2024 دارد. بایرن مونیخ و آرسنال هم با داشتن دوازده بازیکن در این رقابت ها در رده بعدی قرار می گیرند.

سرمربی های تیم های باشگاهی همواره دوست دارند که موفقیت بازیکن های خود را در تورنمنت های ملی ببینند اما این مشکل وجود دارد که بازیکنان در این رقابت ها خسته می شوند و ممکن است مصدوم شوند و با شرایط خوبی به اردوی باشگاه خود برنگردند.

1470