حریف موردعلاقه امباپه در فینال یورو 2024

حریف موردعلاقه امباپه در فینال یورو 2024

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه قصد دارد به هر ترتیبی که شده در یورو 2024 همراه با فرانسه قهرمان شود و حتی از حریف مورد علاقش در فینال نیز رونمایی کرد.

به گزارش فوتبالی، فرانسه به خاطر حضور ستارگانی همچون کیلیان امباپه، عثمان دمبله، آنتوان گریزمان، ادواردو کاماوینگا و بسیاری دیگر، از مدعیان اصلی قهرمانی در این تورنمنت به شمار می رود. آن ها می خواهند پس از گذشت 24 سال از آخرین قهرمانی در یورو، بار دیگر این جام را این بار در خاک آلمان بالای سر ببرند.

به نقل از سایت گل، ستاره سابق پاریسن ژرمن و جدید رئال مادرید در مصاحبه ای با اشپورت بیلد گفت: "ما به آلمان آمدیم تا تاریخ سازی کنیم. این وظیفه ماست. ما آماده هستیم و می خواهیم قهرمان شویم. تشنه کسب موفقیت هستیم و می دانیم چه کاری باید انجام دهیم. می توانیم یک کار خوب برای کشورمان انجام دهیم اگر بتوانیم جام را به خانه بیاوریم."

"حریف مورد علاقه در فینال؟ دوست دارم در فینال به آلمان بخوریم. آن ها تیم بسیار خوبی هستند و هر وقت صحبت از مدعیان قهرمانی می شود، همیشه نام آلمان بر زبان ها می آید. آن ها در چند سال اخیر خوب نبودند، اما بعد از هر شکستی از جای خود بلند می شوند."

4416