پیشنهادی از لیگ عربستان برای مدافع سابق اتلتیکو مادرید

پیشنهادی از لیگ عربستان برای مدافع سابق اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع چپ پای باشگاه اتلتیکو مادرید با پیشنهادی از لیگ عربستان روبرو شده است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر وبسایت اسکای ماریو هرموسو یک پیشنهاد بسیار گران قیمت از یک باشگاه عربستانی دریافت کرده است، اما او دوست دارد در فوتبال اروپا بماند و در حال حاضر حضور در لیگ عربستان را ترجیح نمی دهد. او در هفته های گذشته به تیم هایی مانند اینتر و یوونتوس در سری آ پیشنهاد شده است، اما هر دو باشگاه برنامه های دیگری دارند اما ناپولی دیگر تیم ایتالیایی است که در تلاش است تا فاصله بین درخواست های بالای او و پیشنهاد آنها را کاهش دهد تا بتواند به درخواست آنتونیو کونته مربی جدید ناپولی با این بازیکن قرارداد امضا کند‌

البته یوونتوس و شخص جونتولی چندی پیش با اطرافیان ماریو هرموسو تماس گرفته تا ایده انتقال رایگان احتمالی تابستان امسال را بررسی کند.  بیانکونری به دنبال جذب یک مدافع چپ پا هستند که در بازی تن به تن مهارت داشته باشد و بتواند به بازی سازی کمک کند و دستمزد ۴ میلیون یورویی هرموسو با ساختار دستمزد باشگاه نیز مطابقت دارد و در حال حاضر او از دیگر بازیکنان مدنظر مناسب تر به نظر می رسد.

این مدافع سابق تیم ملی اسپانیا سال های خوبی را زیر نظر دیگو سیمئونه در تیم شهر مادرید سپری کرد اما به نظر می رسد که فصل آینده او را با پیراهن تیم دیگری در میادین خواهیم دید.

۱۰۰۹