مشکل ممبینی و برخی میهمانان ویژه برای ورود به ورزشگاه آزادی چه بود؟

مشکل ممبینی و برخی میهمانان ویژه برای ورود به ورزشگاه آزادی چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی- دبیر کل فدراسیون فوتبال روز گذشته برای ورود به بخش vvip ورزشگاه آزادی دچار مشکل شده بود.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته بازی‌ تیم‌های ملی ایران و ازبکستان در روز آخر مرحله اول گروهیِ انتخابیِ جام جهانی 2026 در ورزشگاه آزادی  تهران برگزار شد و دو تیم در پایان 90 دقیقه به تساوی بدون گل رسیدند. صعود هر دو تیم به مرحله بعدی از قبل قطعی شده بود اما با بازیِ دیروز، ایران به عنوان تیمِ صدرنشین به مرحله بعدی رسید.

اما در حاشیه بازی دیروز و قبل از شروع مسابقه اتفاق عجیب و باورنکردنی افتاد. هدایت ممبینی دبیر کل فدراسیون فوتبال که قصد داشت دیدار ایران مقابل ازبکستان در مرحله اول انتخابی جام جهانی را از نزدیک تماشا کند، اجازه ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا نکرد! نکته عجیب این بود که بالاترین مقام اجرایی فدراسیون فوتبال، مقابل درب ورودی گیر کرده بود و صحنه های عجیبی خلق شد!

ظاهرا ناهماهنگی بین حراست وزارت ورزش و حراست فدراسیون فوتبال، باعث شده بود علاوه بر ممبینی، برخی افراد برای ورود به بخش vvip ورزشگاه آزادی دچار مشکل شوند که این مشکل گریبان یکی از مدیران ارشد فدراسیون فوتبال یعنی دبیر کل را هم گرفت. البته بالاخره این مشکل حل شد و ممبینی توانست به جایگاه ویژه برود.

ممبینی در گفت‌وگوی کوتاهی که با خبرنگاران داشت از این مساله گلایه کرده و گفته بود: «نمی‌دانم چرا بلیت‌های دیدار ایران و ازبکستان باید در اختیار حراست وزارت ورزش و جوانان باشد. وقتی پیشکسوتان فوتبال ایران، مربیان تیم‌های ملی و مدیران فدراسیون به ورزشگاه می‌آیند، چنین مشکلاتی ایجاد می‌شود. بازی زیر نظر فیفا و فدراسیون فوتبال ایران برگزار می‌شود، چرا فرد دیگری باید درباره ورود تماشاگران تصمیم بگیرد؟ ما اشخاصی را در جایگاه VVIP می‌بینیم که آنها را در فوتبال ندیده‌ایم!»

اما چیزی که باعث شده بود بر سر راه ورود ممبینی به ورزشگاه مشکل ایجاد شود این بوده که بلیت‌هایی که در اختیار او و چند نفر دیگر از فدراسیونی ها و اعضای فدراسیون فوتبال قرار گرفته بود این بود که ظاهرا این بلیت ها «هولوگرام» وزارت ورزش را نداشت و به همین دلیل ماموران مانع ورود او به vvip ورزشگاه آزادی شده بودند. باید دید چرا بلیت ها هولوگرام نداشتند!

1359