علت بقای اریک تن هاگ در منچستریونایتد چه بود؟

علت بقای اریک تن هاگ در منچستریونایتد چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی- برخلاف تصور بسیاری از اهالی و هواداران فوتبال اریک تن هاگ فصل آینده هم سرمربی منچستریونایتد خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر دیلی میل اریک بقای تن هاگ در منچستریونایتد ۲ دلیل مهم داشت :
۱- عامل اصلی ابقا شرایط داخلی تیم بود. ثبت رکورد ۶۷ مورد مصدومیت طی فصل گذشته که باعث شده بود تیم از نظر فیزیکی از هم پاشیده شود . منچستریونایتد روی‌ بهبود وضعیت بدنسازی و پزشکی تمرکز خواهد کرد تا در فصل آینده دچار مشکلاتی که در فصل گذشته با آنها دست و پنجه نرم می کرد نشود.

۲- نامزدهای جانشینی برای مربی هلندی مانند روبرتو ده زربی ، توماس فرانک ، اریک مک‌ کنا ، گرت ساوتگیت یا مائوریسیو پوچتینو گزینه مطمئنی برای جانشینی اریک تن هاگ نبودند و نسبت به مربی هلندی مهره بسیار بهتری شده محسوب نمی شدند.

در مورد نقل و انتقالات منچستریونایتد گفته شده میسون گرین‌وود و جیدون سانچو در لیست فروش تیم قرار دارند. جیدون سانچو‌ ۴۰ میلیون پوند قیمت‌گذاری شده و یوونتوس یکی از مشتریان میسون گرینوود در صورت فروش فدریکو کیه‌ زا و ماتیاس سوله است و با خروج این دو ، منچستریونایتد یک وینگر خواهد خرید.

ضمنا منچستریونایتد آماده فروش کاسمیرو به تیم‌های عربستانی است تا یک هافبک جانشین خریداری کند . کریستین اریکسن هم دیگر خروجی احتمالی تیم است و  خرید ۱ یا ۲ مدافع میانی جوان، خرید دفاع چپ جوان
و خرید مهاجم نوک برای کمک به هویلوند اولویت های اصلی شیاطین سرخ هستند.


۱۰۰۹