زین‌الدینی مدیرعامل سابق مس رفسنجان در گفت‌وگو با فوتبالی: من نمی‌دانستم دادن کادو تخلف است/ همه دعواها بر سر 400- 500 میلیون تومان پول بوده است!

زین‌الدینی مدیرعامل سابق مس رفسنجان در گفت‌وگو با فوتبالی: من نمی‌دانستم دادن کادو تخلف است/ همه دعواها بر سر 400- 500 میلیون تومان پول بوده است!

پایگاه خبری فوتبالی- مجید زین‌الدینی مدیر عامل سابق مس رفسنجان مدعی شد در ماجرای فسادی که پیرامون این باشگاه مطرح شده، بزرگنمایی صورت گرفته است. 

به گزارش فوتبالی، ظهر امروز یک جلسه مهم در ساختمان فدراسیون فوتبال برگزار شد. این جلسه در کمیته اخلاق و با حضور علی علیزاده معاون ورزشی سابق باشگاه مس رفسنجان، مجید زین الدینی مدیرعامل سابق مس رفسنجان و علی رمضانی عضو کنونی هیات مدیره باشگاه مس رفسنجان برگزار شد. قرار بود محمد ربیعی سرمربی اسبق مس رفسنجان هم در این جلسه حضور داشته باشد اما خبری از او در این جلسه نبود. در پایان جلسه زین‌الدینی در هنگام خروج از ساختمان فدراسیون فوتبال برای دقایقی کوتاه با خبرنگار فوتبالی صحبت کرد و حرف‌های جالبی زد. زین‌الدینی مدعی شد تخلف خاصی صورت نگرفته است و همه این جار و جنجال‌ها برای بزرگنمایی است و اینکه می خواهند سر یک تیم شهرستانی را ببرند. جالب است که بدانید هم مجید زین الدینی و هم علی علیزاده، پیش از پایان سال 1403، بر سر این پرونده، مدتی در بازداشت به سر بردند. این مصاحبه جالب را بخوانید:

-در مورد جلسه صحبت می‌کنید آقای زین‌الدینی؟

نخیر، نمی توانم صحبت کنم

-درباره مدیران باشگاه مس رفسنجان خیلی صحبت شده است و علیه مدیران سابق هم صحبتهای زیادی مطرح شده است...

چیز خاصی نبوده است. کاری که نشده را لطفا بزرگ نکنید. هیچ اتفاقی نیفتاده و یک اتفاق درون خانوادگی بوده است. بزرگش نکنید.

-رسانه‌ها و مردم دوست دارند شفاف‌سازی شود و واقعیت‌ها را بدانند. شما نمی خواهید شفاف سازی کنید؟

من هم به همه مردم و فوتبال ایران قول می‌دهم چیزی نبوده جز یک بزرگنمایی. می‌خواهند یک تیم شهرستانی را قربانی کنند!

-منظور شما چیست آقای زین الدینی؟

باز هم تاکید می کنم، تمام اتفاقاتی که افتاده دعوای درون خانوادگی بوده و پرونده در قوه قضاییه در حال رسیدگی است. آن چیزی که رسانه‌ها می‌گویند، شاید یک هزارمش هم نبوده است. همه دعواها سر 500-400 میلیون تومان بوده است.

چهارصد – پانصد میلیون تومان پول؟ واقعا؟ صحبت از 400-500 میلیارد تومان است، نه میلیون! پس این صحبت‌هایی که رسانه‌ها مطرح شده است چه؟ مدیرانی که اعتراف کرده اند چه؟

همه‌اش الکی است.

-برخی اعتراف کرده‌اند که فلان قدر پول گرفتیم...

همه حرفهایی که مطرح می‌شود، الکی است!

-شما سند دارید؟

بله داریم.

-در مورد رقم‌هایی که پرداخت کردید توضیح می‌دهید؟

بله. ما کادو داده‌ایم اما نمی‌دانستم دادن اینچنین کادوهایی، تخلف است و گرنه هیچ وقت این کار را نمی‌کردم. مطمئنا مطمئنا مطمئنا (سه بار تکرار می کند) ما به هیچ قصدی این کادوها را ندادیم. خدا می داند. باور کنید بیشترین ضرر را در فوتبال (منظورش بحث داوری) مس رفسنجان کرد. هر فصل 17 یا 15 یا 20 امتیاز از ما گرفته‌اند. هیچ موقع این نیت را نداشتیم که کسی به نفع ما قضاوت کند.

-یعنی حتی اگر مبلغ کلانی به عنوان کادو پرداخت کردید با هدف خاصی نبوده است؟  

هیچ موقع نبوده است. فقط به عنوان مشاوره برای تایید محل احداث ورزشگاه مس رفسنجان بوده است که می توانم آن را در اختیار شما بگذارم.

گفت و گو از سعید طالعی/ پایگاه خبری فوتبالی


1359