سپاهان - گل‌گهر؛ آخرین میزبانی نقش جهان از زردپوشان در سال جاری؟

سپاهان - گل‌گهر؛ آخرین میزبانی نقش جهان از زردپوشان در سال جاری؟

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال سپاهان برای آخرین بار در این فصل در ورزشگاه نقش‌جهان از یک تیم میزبانی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و گل‌گهر سیرجان در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۴۵ شنبه ۲۶ خرداد در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار خواهد شد. 

فارغ از این که چه نتیجه‌ای در مسابقه روز شنبه رقم خواهد خورد، این آخرین میزبانی زردپوشان دیار زاینده‌رود در ورزشگاه نقش‌جهان در فصل جاری است. 

در ماه‌های گذشته در خصوص احتمال تعویض چمن ورزشگاه نقش‌جهان پس از پایان مسابقات این فصل صحبت‌هایی مطرح شده بود. 

کریم نوری، مدیر چمن‌های‌ ورزشی‌ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در گفت‌و‌گویی در شهریور ماه سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: در حال بررسی و ارزیابی چمن‌های مختلف از جمله چمن هیبریدی برای کاشت در ورزشگاه نقش‌جهان هستیم زیرا در آینده نزدیک باید زمین چمن ورزشگاه را به دلیل نزدیک شدن به اتمام دوره بهره‌برداری مفید از آن، تعویض کنیم، در صورت تأیید شدن چمن هیبریدی و سازگاری آن با اقلیم آب و هوایی اصفهان، برای فصل آینده چمن ورزشگاه را تعویض می‌کنیم. 

بر این اساس و در صورتی که تصمیم برای تعویض چمن به مرحله اجرا درآید، سپاهانی‌ها مجبور خواهند شد مسابقات خانگی خود در ابتدای لیگ بیست و چهارم در ورزشگاهی به غیر از نقش‌جهان برگزار کنند. 

نکته دیگر‌ این که در صورت قهرمانی سپاهان در جام حذفی و کسب سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا، طلایی‌پوشان در شرایط میزبانی احتمالی باید در اواسط مرداد در ورزشگاهی با استاندارد‌های AFC به مصاف رقیب خود بروند که در صورت آماده نبودن نقش‌جهان و عدم کسب مجوز‌های لازم توسط ورزشگاه فولادشهر، سپاهان باید در ورزشگاه آزادی از رقیب آسیایی‌اش پذیرایی کند.

7474