مشخص شدن مبلغ پیشنهادی نیوکاسل برای مهاجم بارسلونا

مشخص شدن مبلغ پیشنهادی نیوکاسل برای مهاجم بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - برنامه جیجانتس در گزارشی به جزییات پیشنهاد نیوکاسل برای فران تورس اشاره کرده است.

به گزارش فوتبالی، نیوکاسل به دنبال تقویت ترکیبش در فصل آینده است. این باشگاه می خواهد با قدرت در فصل آینده ظاهر شود و به دنبال جذب فران تورس است. بارسا نیز که از هر فرصتی برای درآمدزایی از بازیکنانش استقبال می کند، از این فروش استقبال کرده است!

بارسلونا مجبور است که با فروش برخی بازیکنانش درها را به روی بازیکنان جدید باز کند. نامهایی نظیر لنگله، آنسو فاتی، فرنکی دی یونگ و رافینیا در لیست فروش قرار گرفته اند و حالا فران تورس نیز ممکن است که به این لیست بلندبالا اضافه شود. 

این مهاجم 24 ساله مشتریانی به خصوص در لیگ انگلیس دارد و حالا به نظر می رسد که نیوکاسل می تواند یکی از گزینه ها باشد. البته پیشنهاد باشگاه انگلیسی برای او کافی نیست. نیوکاسل حاضر شده برای خرید تورس 15 میلیون یورو نقد به علاوه پنج میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد بپردازد. این بازیکن در دوران حضورش در منچسترسیتی در 43 بازی 16 گل زد و به همین خاطر همچنان در میان باشگاه های انگلیسی مورد توجه است. 

فران تورس تا سال 2027 با بارسلونا قرارداد دارد و برنامه ای برای جدایی ندارد. کاتالان ها در ژانویه 2022 برای جذب این بازیکن 10+55  میلیون یورو پرداختند. بارسایی ها امیدوار هستند که در صورت فروش این بازیکن بین 25 تا 30 میلیون یورو درآمدزایی کنند.

4125