بردهای تراکتور در لیگ بیست و سوم؛ فقط یک کامبک‌ زدند

بردهای تراکتور در لیگ بیست و سوم؛ فقط یک کامبک‌ زدند

پایگاه خبری فوتبالی- پرونده تراکتور تبریز در لیگ بیست و سوم با ایستادن در رتبه چهارم جدول به پایان رسید

به گزارش فوتبالی، آن‌ها فصل را با پاکو خمز آغاز کردند اما مربی اسپانیایی در پایان هفته بیست و سوم تصمیم به جدایی از جمع تبریزی‌ها گرفت. تصمیمی که دلایل آن شخصی اعلام و از سوی مدیران این تیم با موافقت روبه‌رو شد. تراکتور در ادامه چند بازی را با هدایت محمد نصرتی، دستیار خمز ادامه داد و بعد با حمید مطهری به عنوان سرمربی به توافق رسید. 

ماحصل تفکرات این 3 نفر، شد 54 امتیاز کسب شده در طول 30 مسابقه و تراکتور در نهایت در رتبه چهارم به کار خود پایان داد و برای حضور در لیگ‌های آسیایی باید منتظر آن باشد که سپاهان در جام حذفی قهرمان شود و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به جای تیم سوم به تراکتور برسد. اتفاقی که رخ دادن آن در جام شگفتی‌ها، در حالتی پنجاه پنجاه قرار دارد.

تراکتوری‌ها در فصلی که گذشت موفق به کسب 16 برد شدند. بردهایی که 5 تای آن‌ها با نتیجه یک بر صفر به دست آمد. آن‌ها در مقابل استقلال خوزستان در هفته سوم، در بازی با مس رفسنجان در هفته چهارم، در مصاف با هوادار در هفته پنجم، در مقابل ذوب آهن در هفته هشتم و در نهایت در هفته شانزدهم و در مقابل گل گهر، با نتیجه یک  بر صفر پیروز میدان شدند تا 28 درصد امتیازات این فصل را در اقتصادی‌ترین حالت ممکن به دست آورند.

تی‌تی‌ها در لیگ بیست و سوم تنها یک بار توانستند به بازی برگردند. آن‌ها در مقابل ملوان در هفته بیست و نهم، ابتدا یک بر صفر از حریف عقب افتادند و سپس توانستند با زدن سه گل، ملوان را در تبریز سه بر یک بدرقه کنند و به سه امتیاز مسابقه برسند تا دست‌شان از ثبت کامبک خالی نماند. این تنها دیداری بود که آن‌ها موفق به بازگشت به بازی شدند وگرنه در سایر مصاف‌های لیگ برتر، اگر گل اول بازی را از حریف می‌خوردند در انتهای بازی، نتیجه را به حریف واگذار می‌کردند.

در نهایت 18 امتیاز سهم تراکتور از بردهای خاص بود. مسابقاتی که با تعداد گل‌های حداقلی و یا ثبت کامبک، برای آن‌ها با برد به پایان رسید.

7899