انتقاد شدید رسانه کروات از اسکوچیچ؛ عملکرد او منطقی نیست!

انتقاد شدید رسانه کروات از اسکوچیچ؛ عملکرد او منطقی نیست!

پایگاه خبری فوتبالی- دراگان اسکوچیچ در حالی گزینه سرمربیگری در پرسپولیس شده که اخیرا نتوانسته نتایج خوبی با تیم جوانان کرواسی بگیرد.

به گزارش فوتبالی، پس از جدایی «دراگان اسکوچیچ» از هدایت تیم ملی فوتبال ایران، او با پیشنهاد هدایت تیم ملی زیر ۲۱ سال کرواسی رو به رو شد و تصمیم گرفت تا کار خود را در کشورش پیگیری کند. اسکوچیچ از پیش از شروع جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تا به امروز هدایت تیم جوانان کرواسی را عهده دار بوده است اما نتایج اخیر این تیم صدای رسانه‌های کرواسی را در آورده است.

سایت «sportske.jutarnji» کرواسی در خصوص اسکوچیچ نوشت: تیم ملی زیر ۲۱ سال کرواسی در دو دیدار دوستانه اخیر خود ۸ گل دریافت کرده و این در حالی است که این تیم برابر تیم‌های ابر قدرتی مانند فرانسه یا انگلیس بازی نکرده بلکه حریف شاگردان دراگان اسکوچیچ تیم‌های ایرلند و سوئد بوده‌اند. مشخصاً تیمی که ۸ گل دریافت می‌کند نظم و انضباط لازم را ندارد.

درست است که تعداد زیادی از بازیکنان به دلیل مصدومیت از حضور در این دو بازی منصرف شدند، اما باز هم اسکوچیچ به اندازه کافی بازیکنان خوب در اختیار داشت تا با ایرلندی‌ها یا سوئدی‌ها برابری کند. و این نمی‌تواند پاسخی برای یک بازی بدون نظم و انضباط حرفه‌ای لازم باشد.

این سایت در ادامه مطلب خود آورده است که اسکوچیچ در حالی از «بورنا بولیان»، «آنتون ماتکوویچ» و «ایوان کویانوویچ» در این دو بازی استفاده نکرده که این بازیکنان جز بهترین‌های کرواسی محسوب می‌شوند.

در ادامه مطلب این سایت آمده است: آیا اینکه اسکوچیچ مربی شایسته ای برای تیم ملی زیر ۲۱ سال است یا خیر را باید فدراسیون فوتبال کرواسی نظر دهد اما اگر او می‌خواهد به کار خود ادامه دهد باید نظم و ترتیب به نیمکت خود دهد و دیدگاه خود را نسبت به بازیکنان جوان تغییر دهد. کاری که او اکنون انجام می‌دهد منطقی نیست.

لازم به ذکر است که در روزهای اخیر و پس از اینکه زمزمه‌هایی مبنی بر عدم تمدید قرارداد «اوسمار ویه را» با باشگاه پرسپولیس از سوی مربی برزیلی به گوش می‌رسد، از دراگان اسکوچیچ به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی هدایت تیم پرسپولیس نام برده می‌شود.

7474