یورو 2024، پارلمان آلبانی را ده روز تعطیل کرد!

یورو 2024، پارلمان آلبانی را ده روز تعطیل کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - بیش از پنجاه هزار آلبانیایی که خیلی هایشان ساکن آلمان هستند قرار است که اولین بازی این تیم در یورو 2024 را در ورزشگاه وستفالن مقابل ایتالیا تماشا کنند.

به گزارش فوتبالی، آلبانی پس از هشت سال به یورو 2024 راه یافته است و  هیجان زیادی برای دومین حضور این کشور در این تورنمنت وجود دارد.  حتی برنامه نمایندگان مجلس آلبانی تغییر کرده است. در حقیقت رسانه های محلی گزارش داده اند که بخش قابل توجهی از 140 نماینده پارلمان آلبانی قرار است که به المان سفر کنند و به همین خاطر پارلمان این کشور در روزهای آینده تعطیل شده است. بسیاری از این نمایندگان مجلس با خودروی شخصی به آلبانی سفر می کنند و یک روز بیشتر مرخصی گرفته اند.

بسیاری از سیاستمداران آلبانی تصمیم گرفته اند که به وستفالن بروند و بازی آلبانی و دورتموند را از نزدیک تماشا کنند. آنها همچنین برای دو بازی دیگر مرحله گروهی مقابل کرواسی در هامبورگ و مقابل اسپانیا در دوسلدورف در آلمان می روند و به همین خاطر پارلمان آلبانی به مدت ده روز تعطیل خواهد بود. این مسئله با خشم نمایندگان گروه های اپوزیسیون همراه شده است چرا که از نظر آنها منطقی نیست که این نمایندگان، سیاستگذاری را به مدت ده روز تعطیل کرده باشند!

4125