پدیده 20 ساله بایرن مونیخ از یورو کنار گذاشته شد

پدیده 20 ساله بایرن مونیخ از یورو کنار گذاشته شد

پایگاه خبری فوتبالی - مشکلات یکی از ستارگان آینده بایرن مونیخ، زنگ خطر را در تیم ملی آلمان به صدا در آورد.

به گزارش فوتبالی، الکساندر پاولوویچ 20 ساله از یورو 2024 خط خورد. این هافبک که اصالتی صربستانی را دارد، در نهایت به علت مشکلات مربوط به لوزالمعده خود از یورو خط خورد. 

هافبک بایرن مونیخ در روزهای اخیر دچار التهاب شده بود و در نهایت حضورش در لیست 26 نفره تیم ملی آلمان منتفی شد. او به علت مشکل لوزالمعده نمی توانست در تمرینات شرکت کند و در نهایت قرار شد که جای خود را به امره جان باتجربه بدهد. 

غیبت هافبک دورتموند با انتقادهای زیادی از جانب رسانه های آلمان مواجه شده بود چرا که امره جان فصل درخشانی در دورتموند داشت. در هر صورت این اتفاق برای پاولوویچ خیلی ناراحت کننده است چرا که امید زیادی داشت تا در سن 20 سالگی در یکی از بزرگترین تورنمنت های جهان شرکت کند. در واقع او تیم ملی آلمان را به صربستان ترجیح داده بود اما تنها دو روز پیش از شروع یورو مجبور شد که از مسابقات کناره گیری کند. 

مشکلات پاولوویچ باعث شده بود که ژرمن ها گرفتن عکس رسمی برای یورو را به تعویق بیاندازند و در نهایت این بازیکن از لیست خط خورد و رویای حضور در یورو را از دست داد. این بازیکن در پیامی نوشت:" در حال حاضر خیلی ناراحت هستم چون رویای حضور در یورو در خانه از بین رفت. برای  بچه ها آرزوی بیشترین موفقیت ممکن را دیدم."

4125