بازیکن اسبق لالیگا به زندان منتقل شد

بازیکن اسبق لالیگا به زندان منتقل شد

پایگاه خبری فوتبالی - خاویر ده پدرو بازیکن سابق لالیگا روز سه شنبه برای سپری کردن حبس 9 ماه خود به علت خشونت علیه همسر سابقش وارد زندان شد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن اسبق سوسیه داد دیروز در محل کار خود بازداشت شد. وی در یک رستوران فعالیت می کرد و توسط ماموران پلیس بازداشت و به زندان منتقل شد.

بازیکن اسبق فوتبال اسپانیا که در حال حاضر 50 سال سن دارد، با دستور جلب از جانب دادگستری اسپانیا مواجه شده بود چرا که به بدرفتاری علیه یک زن متهم شده بود. پلیس در چند هفته اخیر در تلاش بود تا او را پیدا کند و خاوی ده پدرو چندین بار محل زندگی خود را تغییر داده بود تا از بازداشت شدن فرار کند. 

یک روز پیش از بازداشت ده پدرو، یک زن دیگر هم از او شکایت کرده بود و او را به خشونت علیه خودش متهم کرده بود. وی به علت شکستگی بازوی خود تحت عمل جراحی قرار گرفته بود. 

این اولین باری نیست که خاوی ده پدرو با مشکلاتی در زمینه مسائل حقوقی مواجه می شود. او در سال 2009 نیز به علت رانندگی در حالت غیرعادی با درخواست یک سال حبس مواجه شده شده بود که گواهینامه اش ضبط شده بود. در آن زمان افسران پلیس از او تست الکل گرفته بودند که مشخص شده بود که 0.74 میلی گرم در هر لیتر خون او، الکل وجود داشت و به همین خاطر با حکم حبس تعلیقی و پرداخت جریمه مواجه شده بود. 

4125