ستاره فوتسال ایران به گیتی پسند بازگشت

ستاره فوتسال ایران به گیتی پسند بازگشت

پایگاه خبری فوتبالی- سعید احمدعباسی، لژیونر فوتسال ایران، فصل تازه لیگ‌برتر را در جمع مدافع عنوان قهرمانی سپری خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، سعید احمد عباسی، بازیکن فصل قبل وینا آلبالی اسپانیا پس از مذاکره با مدیران گیتی پسند، به‌صورت رسمی به جمع شاگردان محمد کشاورز در فصل ۱۴۰۴_۱۴۰۳ پیوست.

عباسی پیش از این از سال‌ ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ در گیتی پسند بازی‌های درخشانی از خود به نمایش گذاشت و عنوان آقای گلی لیگ برتر فوتسال را به دست آورد و با موافقت مدیران باشگاه به تیم اسپانیایی منتقل و بعد از دو سال درخشش در لیگ اسپانیا دوباره به خانه خود بازگشت.

این بازیکن ملی پوش در مسابقات اخیر جام ملت‌های آسیا به‌عنوان آقای گل و بهترین بازیکن این مسابقات دست پیدا کرد.

پیش از این یوسف امینی دروازه بان جوان فصل قبل گیتی پسند نیز درجمع شاگردان محمد کشاورز در لیگ برتر ۰۴-۱۴۰۳ ماندگار شد.

این بازیکن ۲۳ ساله سابقه قهرمانی با گیتی پسند در لیگ برتر فوتسال و حضور در تیم ملی فوتسال امید را دارد.

گیتی پسند که فصل قبل مقتدرانه با کسب ۷۳ امتیاز و چهار هفته مانده به پایان لیگ برتر فوتسال قهرمان ایران شد، از هفتم خردادماه به‌صورت رسمی تمریناتش را استار زد و پس از آن طی آیین قرعه کشی لیگ برتر فوتسال مشخص شد که اصفهانی‌های مدافع قهرمانی در هفته اول ( ۲۲ تیر ماه) به مصاف تیم فرش آرا مشهد خواهند رفت.

گیتی پسند به ترتیب در هفته‌های بعدی به مصاف تیم‌های سن ایچ ساوه، آنا صنعت قم، فولاد هرمزگان، گهر زمین سیرجان، مس سونگون، پالایش نفت اصفهان، شهرداری ساوه، سفیر گفتمان، کراپ الوند، پالایش نفت بندر عباس، فولاد زرند و ایرالکو اراک می‌رود.

2636