نشست مدیرعامل سپاهان و سرکنسول روسیه در اصفهان برگزار شد

نشست مدیرعامل سپاهان و سرکنسول روسیه در اصفهان برگزار شد

پایگاه خبری فوتبالی- آندری ژیلتسوف سرکنسول روسیه در اصفهان از ورزشگاه نقش‌جهان بازدید کرد.

به گزارش فوتبالیو به نقل از سایت رسمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، سرکنسول روسیه در اصفهان از ورزشگاه نقش‌جهان و موزه افتخارات باشگاه سپاهان بازدید کرد.

آندری ژیلتسوف در این بازدید، ضمن تمجید از اقدامات زیرساختی باشگاه سپاهان، در دفتر یادبود موزه سپاهان نیز متنی به یادگار گذاشت.

پس از این بازدید، نشستی با حضور مهدی آذربایجانی مدیرعامل باشگاه سپاهان در محل ورزشگاه برگزار شد که در آن دو طرف بر توسعه همکاری‌های فی مابین سپاهان و زنیت تسهیل‌گری در این خصوص تاکید ورزیدند. 

مهدی آذربایجانی در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش‌های کنسول‌گری روسیه در اصفهان جهت هموارسازی مسیر تعاملات بین باشگاه سپاهان و زنیت و تبریک روز ملی روسیه ابراز امیدواری کرد با پیگیری‌های طرفین این همکاری‌ها توسعه یابد.

سرکنسول روسیه در این نشست با تبریک انتصاب آذربایجانی به عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان و با اشاره به اهمیت استمرار تعاملات بین باشگاه سپاهان و زنیت، پیوند دو باشگاه ایرانی و روس را زمینه‌ساز توسعه دیپلماسی ورزشی برشمرد؛ وی ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک دیدار دوستانه دیگری بین تیم‌های سپاهان و زنیت برگزار شود.

در پایان پیشنهاد شد همزمان با برگزاری جشن بیستمین سالگرد انعقاد قرارداد خواهرخواندگی اصفهان و سن‌پترزبورگ، تیم‌های فوتبال سپاهان و زنیت در ورزشگاه نقش‌جهان بازی دوستانه‌ای برگزار کنند.

2636