نظر دستیار هلندی یورگن کلوپ درباره دوران استراحت سرمربی آلمانی

نظر دستیار هلندی یورگن کلوپ درباره دوران استراحت سرمربی آلمانی

پایگاه خبری فوتبالی- پپ لیندرز، دستیار اصلی یورگن کلوپ در لیورپول بود و نقش تاثیرگذاری در موفقیت‌های قرمزهای مرسی ساید تحت هدایت کلوپ داشت.

به گزارش فوتبالی، یورگن کلوپ پس از 9 فصل از لیورپول جدا شد. او در این مدت سه بار این تیم را به فینال لیگ قهرمانان رساند و یک بار هم موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شد. او موفق شد لیورپول را پس از 30 سال، یک بار دیگر قهرمان لیگ انگلیس کند. او نقش اصلی را در تحول لیورپول بازی کرد و به این تیم دوباره شخصیت برنده داد.

پیش از یورگن کلوپ، لیورپول اوضاع خوبی نداشت و حتی در جمع مدعیان قهرمانی نیز حضور نداشت. هرچند که تیم براندن راجرز و رافا بنیتز توانستند در کورس قهرمانی حضور داشته باشند، اما عملکرد آن تیم‌ها با لیورپول یورگن کلوپ قابل مقایسه نیست. مرد آلمانی محبوب مرسی ساید، اتفاق بزرگی را در لیورپول رقم زد و نامش را برای همیشه در تاریخ این باشگاه ثبت کرد.

اما نباید فراموش کرد که کادر فنی او نیز تاثیر زیادی در پیشرفت لیورپول داشتند. پپ لیندرز، دستیار اصلی یورگن کلوپ در کنار او برای موفقیت لیورپول زحمت کشید. او یکی از ارکان اصلی پیاده‌سازی تاکتیک‌های مدرن کلوپ در بازی لیورپول بود.

حالا پپ لیندرز، در مورد جدایی یورگن کلوپ از لیورپول می‌گوید: «او 22 سال است که کار مربی‌گری انجام می‌دهد و مدام در حال فکر کردن به فوتبال بوده است. او همواره به بازی تیمش فکر کرده، اما از حالا به باید به چیزهایی ساده مثل نان گرفتن از نانوایی فکر کند.»

1428