هاشمی: باید به سمتی برویم که رشته‌های دیگر هم مدال آور باشند

هاشمی: باید به سمتی برویم که رشته‌های دیگر هم مدال آور باشند

پایگاه خبری فوتبالی- دبیرکل کمیته ملی المیپک گفت: حقوق پائز سرمربی تیم ملی والیبال به کمیته ارتباطی نداشته و ما پرداخت نکردیم.

به گزارش فوتبالی، سید مناف هاشمی در مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس اظهار داشت: امید و آرزوی من این است که رشته‌های دیگر هم در کشور ارتقا پیدا کنند. در هانگژو ۵ رشته ما تاریخ‌سازی کردند. در اسکیت مدال گرفتیم و در شطرنج اول شدیم و برخی دیگر نیز ارتقاي رکورد داشتند.

وی ادامه داد: ما در بازی‌های آسیایی و المپیک همیشه وابسته به چند رشته بوده ایم. عمدتا کشتی ، تکواندو و وزنه برداری مدال آوری کرده‌اند و باید به سمتی برویم که رشته‌های دیگر هم مدال آور باشند.

دبيرکل کمیته ملی المپیک خطاب به عزیزی، رئیس فدراسیون تنیس گفت: امید این است که در ۴ سال آینده اتفاقات خوبی بیفتد. انتظار نداریم که ۴ سال بعد حتما المپیک بروید، اما امید داریم که در بازی های آسیایی صاحب مدال شوید. من در توان تنیس خاکی با این پتانسیلی که دارد، این را می‌بینم.

هاشمی در مورد لباس کاروان ایران در المپیک عنوان کرد: در مرحله پایانی تهیه لباس هستیم و اقدامات اولیه و ثانویه انجام شده است. حدود ۳۳، ۳۴ روز قبل از المپیک باید لباس‌ها آماده و به تایید فدراسیون ها برسد.

وی در مورد اینکه والیبال نتوانست انتظارات را برآورده کند و آیا کمیته حقوق پائز، سرمربی تیم ملی را پرداخت کرده است یا خیر، تاکید کرد: ما هم انتظاراتی از تیم ملی داشتیم، اما در مورد حقوق چنین چیزی نشنیدم. حتما این خبر درست نیست.