رسمی؛ گزینه نقل و انتقالاتی چلسی و آرسنال با آربی لایپزیش تمدید کرد

رسمی؛ گزینه نقل و انتقالاتی چلسی و آرسنال با آربی لایپزیش تمدید کرد

پایگاه خبری فوتبالی- با اعلام رسمی باشگاه لایپزیگ، قرارداد بنجامین سسکو مهاجم این تیم تا تابستان سال ۲۰۲۹ تمدید شد.
 
 
به گزارش فوتبالی، بنجامین سسکو مهاجم اهل کشور اسلوونی تیم لایپزیگ که تیم‌های زیادی خواهان او بودند در نهایت تصمیم با ماندن در تیم آلمانی گرفت و قرارداد جدید با این تیم تا تابستان ۲۰۲۹ امضا کرد. همچنین در قرارداد جدید دستمزد این‌ مهاجم هم افزایش پیدا کرده است.
 
 
بنجامین سسکو پس از تمدید قرارداد با لایپزیگ گفت: من فصل اول خوبی را اینجا ور تیم لایپزیگ سپری کردم و از حضور در اینجا بسیار خوشحال هستم. تیم، شهر، هواداران به طور کلی همه‌ چیز به سادگی برای من حس خوب دارد. بنابراین تمدید زودهنگام قرارداد قدم بعدی منطقی و مطمئنی برای من خواهد بود.
 
 
مهاجم ۲۱ ساله که در تیم سالزبورگ اتریش مطرح شد، تابستان گذشته به لایپزیگ پیوست و پس از انجام ۴۲ بازی در تمامی رقابت‌ها آمار ۱۸‌ گل و ۲ پاس گل را ثبت کرد. او در حال حاضر در بین مهاجمین آینده دار اروپا شناخته می‌شود و تیم‌های بسیاری مانند چلسی، آرسنال، منچستریونایتد و آث میلان به دنبال او بودند.

پیش‌بینی می‌شد که این بازیکن در این تابستان راهی لیگ برتر انگلیس شود؛ چرا که سه باشگاه انگلیسی نیاز مبرمی به مهاجم نوک باکیفیت داشتند. منچستریونایتد به دنبال رقیبی برای راسموس هویلوند بود آرسنال و چلسی نیز به بنجامین سسکو به‌عنوان مهاجم اول خود نگاه می‌کردند. 

او پس از تمدید قرارداد خودش گفت: «من در نیم‌فصل اول زیاد فرصت برای بازی به دست نیاوردم، اما همین موضوع باعث پیشرفت من شد. خوشحالم که توانستم اعتماد کادر فنی را جلب کنم. حالا می‌خواهم در فصل جدید توانایی‌های خودم را به معرض نمایش بگذارم.»
 
 
۱۴۲۸