تنها دلیل پیشنهاد رد بایرن مونیخ توسط مرد اتریشی مشخص شد

تنها دلیل پیشنهاد رد بایرن مونیخ توسط مرد اتریشی مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- رالف رانگنیک، سرمربی فعلی تیم ملی اتریش، در کنفرانسی مطبوعاتی، از دلیل بر هم خوردن توافق خود و بایرن مونیخ می‌گوید.

به گزارش فوتبالی، در ماه گذشته، حواشی نیمکت باواریایی‌ها به اوج خود رسید و گزینه‌هایی سوپرایز کننده‌ای مانند، آدی هوتر، روبن آمورین و ونسان کمپانی را برای پست مربی‌گری بایرن مونیخ مطرح می‌دانستند. اما در نهایت ونسان کمپانی با اعتماد باشگاه، سکان‌دار هدایت غول آلمانی شد تا بار دیگر تاج و تخت قهرمانی آلمان را به اف سی هالیوود بازگرداند
 
اما پیش از مذاکرات با ونسان کمپانی، گزینه مد نظر هیئت مدیره بایرن، رالف رانگنیک، مرد پرتجربه و اتریشی سابق باشگاه‌های آر بی لایپزیگ و منچستر یونایتد بود. او که هنگام مذاکرات، سرمربی تیم ملی اتریش بود و برای یورو ۲۰۲۴ آماده می‌شد، در نهایت پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد تا این باشگاه به سراغ سایر گزینه‌ها رود.

به اعتبار نشریه کیکر آلمان، رانگنیک، در مصاحبه‌ای، از دلایل رد پیشنهاد بایرن توسط او صحبت می‌کند: «پیشنهاد بایرن همه جوره قابل قبول بود. اما تنها یک ایراد وجود داشت. من باید به مدت ۷۰ الی ۸۰ روز همزمان مربی‌گری اتریش و بایرن را بر عهده می‌گرفتم. ما در اتریش سرمایه‌گذاری بزرگی برای قهرمانی یورو انجام دادیم و من هرگز نمی‌خواستم آن را به خطر بیاندازم. با این وجود، رد پیشنهاد بایرن برای من بسیار سخت بود.»

او همچنین شایعاتی که به اختلافات گذشته او و اولی هوینس پرداخته بودند را هم نادرست دانست: «اطمینان می‌دهم این موضوع هیچ تاثیری روی تصمیم من نداشته است. حتی شاید بگویم هوینس، یکی از دلایلی بود که بسیار به نیمکت بایرن نزدیکم کرد.»

1428