تصمیم بیرانوند برای فصل آینده؛ در پرسپولیس می‌مانم!

تصمیم بیرانوند برای فصل آینده؛ در پرسپولیس می‌مانم!

پایگاه خبری فوتبالی- علیرضا بیرانوند در پایان بازی با ازبکستان اعلام کرد که فصل آینده هم در پرسپولیس می‌ماند.

به گزارش فوتبالی، علیرضا بیرانوند در تازه‌ترین مصاحبه خود دو خبر مهم را برای هواداران پرسپولیس داشت که یکی تلخ و دیگری شیرین بود. خبر تلخ این بود که اوسمار قرار نیست دیگر به تهران برگردد و سکان‌دار هدایت پرسپولیس در فصل آتی باشد و اما خبر شیرین حکایت از این داشت که او قرار نیست اردوگاه سرخ‌ها را ترک کند.

بیرانوند در تابستان سال گذشته یکی از بزرگ‌ترین حواشی چند سال اخیر فوتبال ایران را درست کرد و قصد پیوستن به استقلال را داشت اما در نهایت از انجام دادن این اقدام منصرف شد. حالا و از چند روز گذشته، آینده این بازیکن به موضوع داغ و جذابی برای رسانه‌های مختلف بدل شده و خبرهای ضد و نقیضی درباره جدایی او از پرسپولیس به گوش می‌رسید که به شدت هواداران را نگران کرده بود. 

با این اوصاف دروازه‌بان شماره یک تیم ملی در پایان بازی با ازبکستان در مصاحبه خود با خبرنگاران مدعی شد که " یک‌ سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و چون مدیران درگیر انتخاب سرمربی جدید تیم و تمدید قرارداد 10 بازیکن خواهند شد نمی‌خواهد پرسپولیس را دچار بحران کند و می‌خواهد در فصل آینده در جمع سرخپوشان بماند." 

بیرانوند در فصل گذشته موفق به ثبت 12 کلین‌شیت شد و در راه تکرار قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر نقش شایانی داشت و قطعا حضور او در فصل آینده می‌تواند قوت قلبی برای هواداران باشد.

9098