خبر مهم بیرانوند برای هواداران پرسپولیس؛ اوسمار به تایلند می‌رود و دیگر برنمی‌گردد!

خبر مهم بیرانوند برای هواداران پرسپولیس؛ اوسمار به تایلند می‌رود و دیگر برنمی‌گردد!

پایگاه خبری فوتبالی- در پایان بازی ایران مقابل ازبکستان علیرضا بیرانوند خبر داد که اوسمار ویرا دیگر به پرسپولیس برنمی‌گردد.

به گزارش فوتبالی، بیرانوند که در جدال با ازبکستان موفق شد شمار کلین‌شیت‌های ملی‌اش را به عدد 37 برساند و فاصله‌اش با سیدمهدی رحمتی را بیشتر کند در پایان مسابقه و در مصاحبه با خبرنگاران، خبر مهمی را به هواداران پرسپولیس داد و به نوعی آب پاکی را بر روی دست آن‌ها ریخت! 

بیرانوند با ابراز این موضوع که قصد ندارد پرسپولیس را ترک کند و قطعا فصل آینده در این تیم بازی می‌کند عنوان کرد که اوسمار ویرا دیگر به پرسپولیس باز نمی‌گردد و به زودی قرارداد خودش با باشگاه بوریرام تایلند را نهایی می‌کند. او در این باره این‌چنین گفت که: " من یک پیام به اوسمار دادم و گفتم که نگران‌مان کردی!، او گفت خیلی سخت است که برگردد. این چیزی است که به من گفت. امروز هم یکی از اعضای هیئت مدیره گفت که دو سه روز دیگر وقت می‌دهند، ولی به نظرم کار تمام شده و اوسمار با یک تیم تایلندی قرارداد بسته است." 

پیش از این هم عنوان شده بود که اوسمار دیگر قصدی برای بازگشت به ایران ندارد و می‌خواهد بعد از حضور دو ساله‌اش به پرسپولیس فضای جدیدی را تجربه کند!؛ تا پیش از مصاحبه بیرانوند، گمانه‌زنی‌ها مبنی بر آن بود که اوسمار قصد دارد راهی تایلند شود و هدایت بوریرام را برعهده بگیرد که خود وی آن را تکذیب کرده بود اما حالا همه شواهد و قرائن دال بر این است که چنین اتفاقی به زودی رقم خواهد خورد.

اوسمار در 17 مسابقه‌ای که هدایت قرمزها را برعهده داشت موفق به کسب 13 برد، 3 تساوی و یک شکست شده بود و پرسپولیس را صاحب شانزدهمین قهرمانی‌اش در مسابقات لیگ برتر کرد. 

9098