اعتراف رونالدو به نزدیک بودن زمان خداحافظی از فوتبال

اعتراف رونالدو به نزدیک بودن زمان خداحافظی از فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی پرتغال در یک بازی دوستانه به مصاف تیم ملی ایرلند رفت و در نهایت موفق شد با درخشش کریستیانو رونالدو با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو در این بازی دو گل به ثمر رساند و آمادگی خود را پیش از شروع رقابت های یورو 2024 به رخ کشید. کریس رونالدو پس از به پایان رسیدن این بازی در گفت و گوی کوتاهی که داشت، گفت:" سال های زیادی برای من در فوتبال باقی نمانده است. باید از مدت زمان باقی مانده استفاده کنم و لذت ببرم."

رونالدو در ادامه درباره شکست هایی که در فصل اخیر داشته است گفت:" شکست خوردن چیز خوبی نیست اما بدون شکست هیچ چیز یاد نمی گیرید. باید نکته های مثبتی که می توان از شکست یاد گرفت را بردارید و رویا های خود را به حقیقت تبدیل کنید."

گل اول کریستیانو رونالدو به تیم ملی ایرلند یک گل دیدنی بود. رونالدو درباره اینکه این گل یکی از بهترین گل های دوران او بود یا نه گفت:" باید تمامی گل هایم را ببینم که بتوانم در این باره نظر بدهم! مسئله مهم این بود که تیم خوب بازی کرد. هدف این بود که برنده شویم و اعتماد به نفس داشته باشیم. از نتیجه خوشحال هستم و مثل همیشه برای رقابت های یورو 2024 آماده خواهم بود."

1470