انتقال هافبک لاتزیو به الدحیل قطر رسمی شد

انتقال هافبک لاتزیو به الدحیل قطر رسمی شد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک اسپانیایی باشگاه لاتزیو رسما به باشگاه الدحیل قطر پیوست.

به گزارش فوتبالی، مطابق اعلام رسمی باشگاه الدحیل قطر لوییس آلبرتو هافبک اسپانیایی و شماره ۱۰ باشگاه لاتزیو به این تیم قطری که در فصل گذشته سال خوبی را سپری نکرد پیوست. باشگاه الدحیل قطر با هایجک کردن لوییز آلبرتو از الریان به صورت رسمی موفق به جذب بازیکن لاتزیو شد. این انتقال با ارائه پیشنهاد کتبی بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون یورویی بین دو تیم توافق شد تا این هافبک خلاق تیم پایتخت ایتالیا فصل آینده را در فوتبال قطر سپری کند.

لوییز آلبرتو به سبب روابط نه چندان خوبی که با ساری داشت در پایان فصل گذشته قصد اشت تا لاتزیو را ترک کند. یوونتوس به او علاقه‌مند بود اما رقم‌ انتقال حدود ۴۰ میلیون یورویی مانع از این انتقال شد. پس از آن هم  پیشنهاد ۲۰ میلیون یورویی باشگاه سویا برای لوییز آلبرتو توسط لاتزیو رد شد زیرا لاتزیو حداقل ۳۰ میلیون یورو می‌خواست. البته از این رقم فروش ۳۰ هم به لیورپول خواهد رسید.

این هافبک اسپانیایی که سابقه بازی برای تیم لیورپول را هم در کارنامه دارد دوران خوبی را در لیگ برتر انگلیس سپری نکرد و سپس با حضور در فوتبال ایتالیا و با تشکیل یک زوج موفق در کنار چیرو ایموبیله در تیم لاتزیو این تیم را به یک باشگاه موفق در طول فصول گذشته تبدیل کرد و حالا در ۳۱ سالگی راهی فوتبال قطر خواهد شد تا چالش جدیدی را تجربه کند.

۱۰۰۹