دلیل عکس یادگاری ازبک‌ها در پایان بازی؛ بعد از 12 سال بالاخره در تهران نباختند!

دلیل عکس یادگاری ازبک‌ها در پایان بازی؛ بعد از 12 سال بالاخره در تهران نباختند!

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی ازبکستان موفق شد بعد از گذشت بیش از یک دهه دوباره در ورزشگاه آزادی از تیم ملی امتیاز بگیرد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی ازبکستان که در سالیان اخیر پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته، امشب موفق شد بعد از 12 سال، ورزشگاه آزادی و تهران را با امتیاز به مقصد تاشکند ترک کند.

ازبک‌ها تا پیش از جدال امشب خود مقابل شاگردان امیر قلعه‌نویی سه مرتبه دیگر در ورزشگاه آزادی به مصاف ایران رفته‌ بودند که ماحصل آن یک برد و دو شکست برای‌شان بود. اولین بار آن‌ها در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 در تهران به مصاف تیم ملی رفته بودند که موفق شدند به برتری یک بر صفر دست پیدا کنند و ضمن کسب اولین بردشان مقابل ایران راه صعود پسران کی‌روش به برزیل را سخت کنند! بعد از این پیروزی ازبکستان دو مرتبه دیگر به تهران آمد که در هر دو بازی مغلوب ایران شد.

شاگردان سرکچو کاتانچ که در دور رفت با ایران به تساوی 2-2 رسیده بودند و برای اولین بار در خانه خود به تیم ملی نباخته بودند، حالا در دور برگشت هم شاگردان قلعه‌نویی را در خانه‌شان متوقف کردند. نتیجه‌ای باب میل همبازیان اورونوف و ماشاریپوف که باعث شد آنها در پایان بازی، با خوشحالی و در وسط زمین، جلوی عکاسان ژست بگیرند.

9098