علاقه بارسلونا به هافبک سابق بایرن مونیخ

علاقه بارسلونا به هافبک سابق بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - طبق آخرین خبرها، بارسلونا روی خریدن آنجلو استیلر هافبک اشتوتگارت تمرکز کرده، اما برای خرید هافبک سابق بایرن مونیخ، باید در رقابت سختی پیروز شود.

به گزارش فوتبالی، ستاره بیست و ساله فصل فوق العاده ای با اشتوتگارت در بوندس لیگا پشت سر گذاشت و حالا توجه باشگاه های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده. بارسا جدید ترین مشتری اوست که از زمان رفتن سرخیو بوسکتس، نتوانسته جای خالی او را پر کند و به نظر می رسد استیلر گزینه مناسبی برای تقویت خط هافبک کاتالان ها باشد. 

به نقل از سایت گل، استیلر تا سال 2027 با اشتوتگارت قرارداد دارد و البته در قراردادش هیچ بند فسخی گنجانده نشده که بدین معناست بارسلونا برای خرید استیلر، حتماً باید نظر اشتوتگارت را جلب کند. گفته می شود باشگاه آلمانی حدود 25 میلیون یورو برای فروش استیلر طلب می کند. البته نکته مثبت برای بارسا، یکی بودن مدیر برنامه های استیلر و هانسی فلیک است که هر دو از پینی زهاوی استفاده می کنند. 

استیلر متولد شهر مونیخ است و فوتبالش را در آکادمی بایرن مونیخ آغاز کرد، اما علی رغم پتانسیل فراوانش، استیلر هیچ گاه نتوانست به ترکیب بایرن مونیخ برسد و در سال 2021 به هوفنهایم فروخته شد. در هوفنهایم نیز 2 سال دوام کرد، اما انتقال به اشتوتگارت، مسیر فوتبالی او را عوض کرد. 

4416