احتمال معاوضه دو بازیکن بین چلسی و استون ویلا

احتمال معاوضه دو بازیکن بین چلسی و استون ویلا

پایگاه خبری فوتبالی- احتمال معاوضه دو بازیکن بین دو باشگاه چلسی و استون ویلا وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی میل دو باشگاه چلسی و استون ویلا در حال مذاکره برای معاوضه جان دوران مهاجم باشگاه استون ویلا و کانر گالاگر هافبک ملی پوش تیم چلسی هستند. البته در این مورد گفته شده هافبک انگلیسی چلسی یا این مبادله موافق نیست و خواهان باقی ماندن در جمع بازیکنان چلسی شده است. برخلاف تصور هوادارن فوتبال معاوضه بازیکن نیز در ارقام حساب های فیرپلی مالی نوشته می شود به مانند معاوضه پیانیچ و آرتور ملو که بین دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا معاوضه شدند و در بحث مالی دو باشگاه هم ذکر شد و به همین دلیل استون ویلا به سراغ این حرکت رفته است.

چلسی آماده است در تابستان امسال مبلغی بیش از ۵۰ میلیون پوند برای کانر گالاگر را درخواست کند. پس از قرارداد میسون مونت در تابستان گذشته که راهی منچستریونایتد شد حالا چلسی گالاگر را در موقعیتی مشابه با مونت قرار داده و با توجه به علاقه استون ویلا، تاتنهام و یک باشگاه از خارج از انگلیس که مشتاق به خدمت گرفتن او هستند قصد دارد معامله ای مشابه مونت را انجام دهد.

تاتنهام هم در حال آماده سازی پیشنهادی بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون پوند در اوایل تابستان برای کانر گالاگر، هافبک ۲۴ ساله انگلیسی است که قراردادش با چلسی در سال ۲۰۲۵ به پایان می رسد.

۱۰۰۹