خبر خوب برای هواداران اینتر؛ بارلا تا ۲۰۲۹ ماندگار شد

خبر خوب برای هواداران اینتر؛ بارلا تا ۲۰۲۹ ماندگار شد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک ملی پوش ایتالیایی باشگاه اینتر قرارداد خود را با این تیم تا سال ۲۰۲۹ تمدید کرد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر وبسایت اسکای نیکولو بارلا هافبک ملی پوش و عنصر مهم خط میانی تیم ملی ایتالیا قرارداد خود را با تیم اینتر تمدید کرد. نیکولو بارلا اولین بازیکنی خواهد بود که قرارداد جدیدی تا ژوئن ۲۰۲۹ با اینتر امضا کرد و پس از او نوبت لائوتارو مارتینز کاپیتان تیم است که در جمع افعی ها ماندگار شود. به نظر می رسد در مرحله بعد، سیمونه اینزاگی سرمربی موفق باشگاه قهرمان فصل گذشته سری آ هم قرارداد سه ساله جدیدی را با تیم اینتر امضا خواهد کرد. طبق اعلام وبسایت اسکای تمدید قرارداد بارلا با اینتر تا سال ۲۰۲۹ با دستمزدی سالیانه ۶/۵ میلیون یورویی خواهد بود.

بارلا پس از اعلام رسمی تمدید قرارداد با تیم اینتر گفت: " من امروز بسیار خوشحال و هیجان زده هستم زیرا قرارداد خود را با اینتر برای دوره ای طولانی تمدید می کنم. من هرگز به تمدید قرارداد با اینتر شکی نداشتم و به  پروژه آینده تیم اعتقاد دارم و مهمتر از همه، می خواستم این‌ تمدید قرارداد پیش از جام ملت های اروپا رسمی شود. من بسیار خوشحال هستم که می توانم برای مدت طولانی در تیم بزرگ اینتر بازی کنم."

بارلا که جزو بهترین های تیم ملی ایتالیا به حساب می آید در رقابت ها یورو ۲۰۲۴ هم یکی از مهره های مهم قهرمان دوره گذشته یورو خواهد بود.

۱۰۰۹