والورده و تتو کردن نام شهرهایی که در آن‌ها فاتح چمپیونزلیگ شده است

والورده و تتو کردن نام شهرهایی که در آن‌ها فاتح چمپیونزلیگ شده است

پایگاه خبری فوتبالی - فدریکو والورده تا حالا دو بار قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شده است و در این دو قهرمانی که همراه با رئال مادرید بوده اند، بسیار تاثیر گذار ظاهر شده است و نشان داده است که بازیکن توانمندی است.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید در فصلی که گذشت موفق شد فاتح رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود. رئال مادرید در این فصل با غلبه بر بروسیا دورتموند در فینال جام قهرمانی را بالای سر برد. این فینال در ورزشگاه ومبلی در شهر لندن برگزار می شد. مادریدی ها همچنین در سال 2022 موفق شدند با پیروزی مقابل لیورپول قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شوند. آن فینال در شهر پاریس، پایتخت کشور فرانسه برگزار می شد و رئال مادرید با تک گل وینیسیوس جونیور روی پاس فدریکو والورده موفق شد قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

فدریکو والورده روی ساق پای خود اسم شهر هایی که در آن ها قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است، یعنی لندن و پاریس را تتو کرده است. همچنین کنار اسم این شهر ها می بینیم که سالی که در آن ها توانسته است فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود را هم نوشته است. فدریکو والورده یکی از مهم ترین بازیکنان تیم آنچلوتی در سال های اخیر به حساب می آید.

1470