سه ایده‌ای که بارسلونا برای پست مدافع چپ دارد

سه ایده‌ای که بارسلونا برای پست مدافع چپ دارد

پایگاه خبری فوتبالی - پست مدافع چپ در باشگاه بارسلونا از زمان رفتن جوردی آلبا تبدیل به یک پست متزلزل شده است و آبی و اناری ها نتوانسته اند آن طور که باید و شاید این پست را تقویت کنند و بازیکن مناسبی را جذب کنند.

به گزارش فوتبالی ، آلخاندرو بالده در شروع کار خود نشان داده بود که توانایی های خوبی برای پست مدافع چپ دارد و در بارسا عملکرد خوبی از خودش نشان داده بود. او با مشکل مصدومیت مواجه شد و به مرور زمان دچار افت هم شد.

حالا به نقل از موندو دپورتیوو، هانسی فلیک به همراه مدیران بارسلونا در حال حاضر به سه سناریو برای پست مدافع چپ در باشگاه بارسلونا فکر می کنند. یک سناریو این است که از بازیکنانی مثل ژائو کانسلو و یا هکتور فورت در پست مدافع چپ استفاده شود. این بازیکنان مدافع چپ تخصصی نیستند اما در صورت لزوم، باشگاه بارسلونا از آن ها به عنوان مدافع چپ بازی می گیرد.

سناریو دیگر این است که باشگاه بارسلونا به الکس واله که محصول آکادمی بارسا است، در پست دفاع چپ فرصت بدهد و به او اعتماد کند. این گزینه ریسک زیادی دارد. سناریو بعدی این است که باشگاه بارسلونا به سراغ خرید مدافع چپ برود. شرایط مالی بارسا به شکلی است که آن ها نمی توانند هزینه زیادی برای خرید بازیکن بکنند و به همین دلیل نمی توانند یک مدافع چپ مطرح را جذب کنند.

1470