عکس؛ شوخی و خنده بلینگام در اردوی تیم ملی انگلیس

عکس؛ شوخی و خنده بلینگام در اردوی تیم ملی انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های یورو 2024 از روز جمع شروع می شود و تیم ملی انگلیس یکی از تیم هایی است که به عنوان یک مدعی اصلی به آن در این دوره از رقابت ها نگاه می شود.

به گزارش فوتبالی ، جود بلینگام در اولین فصل حضورش در رئال مادرید عملکرد بسیار درخشانی داشت و توانست فاتح رقابت های لالیگا و همچنین فاتح رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود. حالا جود بلینگام به همراه تیم ملی انگلیس رقابت های جام ملت های اروپا را در پیش دارد و تمامی نگاه ها در این بازی ها روی او خواهد بود و تیم ملی انگلیس امید ویژه ای به این بازیکن بسته است.

جود بلینگام در تمرینات تیم ملی انگلیس نشان داده است که روحیه بسیار بالایی دارد و بازیکنی است که با سایر بازیکنان شوخی می کند. در یک تصویر او را در کنار بوکایو ساکا می بینیم و در تصویر دیگر جود بلینگام در کنار ترنت الکساندر آرنولد در حال شوخی و خنده است.

این شادابی بلینگام می تواند به تیم ملی انگلیس کمک کند تا نتیجه خوبی در یورو 2024 بگیرد. انگلیسی ها در بازی دوستانه اخیر خود مقابل ایسلند شکست خوردند. آن ها در دور گروهی یورو 2024 با تیم ملی صربستان، دانمارک و اسلوونی روبرو خواهند شد.

1470