یوفا پس از مصدومیت دی یونگ چه مبلغی به بارسلونا پرداخت کرد؟

یوفا پس از مصدومیت دی یونگ چه مبلغی به بارسلونا پرداخت کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - فرنکی دی یونگ که در اردوی تیم ملی هلند حضور داشت تا در رقابت های یورو 2024 بازی کند، در نهایت با مصدومیت مواجه شد و همین مصدومیت موجب شد تا فرنکی دی یونگ از لیست تیم ملی هلند کنار گذاشته شود و رقابت های یورو 2024 را از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی ، مصدومیت فرنکی دی یونگ از ناحیه مچ پا است. این بازیکن با انجام عمل جراحی مخالف است و می خواهد با شیوه های فیزیوتراپی مچ پایش را درمان کند.

یوفا به باشگاه بارسلونا بابت پنج روزی که فرنکی دی یونگ در اردوی تیم ملی هلند حضور داشته است، مبلغ 50 هزار یورو را پرداخت می کند. در حقیقت بابت هر یک روزی که فرنکی دی یونگ در اردوی تیم ملی هلند حضور داشته است، باشگاه بارسلونا مبلغ 10 هزار یورو را دریافت می کند.

فرنکی دی یونگ باید خودش را درمان کند و برای شروع فصل جدید به همراه بارسلونا آماده شود. در حقیقت هانس دیتر فلیک سرمربی جدید آبی و اناری ها می خواهد روی فرنکی دی یونگ در خط هافبک تیمش حساب ویژه ای باز کند و باید دید که اوضاع برای این هافبک هلندی به چه شکل پیش می رود. فرنکی دی یونگ در فصل اخیر هم حدود 27 بازی را در بارسلونا به خاطر مصدومیت از دست داد.

1470