پنج بازیکنی که بیشترین بازی را در جام ملت‌های اروپا انجام داده‌اند

پنج بازیکنی که بیشترین بازی را در جام ملت‌های اروپا انجام داده‌اند

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های جام ملت های اروپا یا همان یورو 2024 از روز جمعه استارت می خورد و باید دید که در نهایت کدام تیم در این بازی ها عملکرد بهتری از خودش نشان می دهد و موفق می شود که جام را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی ، برخی از بازیکنان در رقابت های جام ملت های اروپا تبدیل به اسطوره شده اند. در واقع رونالدو یکی از اسطوره های این رقابت ها است. او که با 14 گل بهترین گلزن تاریخ این تورنمنت به حساب می آید، حالا قرار است برای ششمین بار در این رقابت ها حضور داشته باشد. کریس رونالدو 25 بازی در رقابت های جام ملت های اروپا انجام داده است و بازیکنی است که بیشترین تعداد بازی را در این رقابت ها داشته است.

پس از رونالدو، ژوائو موتینیو قرار می گیرد. این بازیکن پرتغالی توانسته بود 19 بازی در رقابت های جام ملت های اروپا انجام بدهد. په په دیگر بازیکن با تجربه پرتغالی ها هم نوزده بازی در جام ملت های اروپا انجام داده است.

لئوناردو بونوچی که در یورو 2020 به همراه تیم ملی ایتالیا به قهرمانی رسید، 18 بازی در این رقابت ها انجام داده است. باستین شواین اشتایگر، هافبک سابق تیم ملی آلمان هم هجده بازی در رقابت های یورو در کارنامه خود دارد.

1470