کاملا متفاوت با هنگ کنگ؛ 3 پرسپولیسی در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گرفتند

کاملا متفاوت با هنگ کنگ؛ 3 پرسپولیسی در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گرفتند

پایگاه خبری فوتبالی- امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفت در بازی با ازبکستان از هر 3 بازیکن پرسپولیسیِ حاضر در اردو استفاده کند.

به گزارش فوتبالی، ترکیب تیم ملی ایران برای بازی با ازبکستان اعلام شد. با تصمیم کادر فنی علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، صالح حردانی، میلاد محمدی، امید نورافکن، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی، مهدی طارمی و سردار آزمون در بازی با ازبکستان از ابتدای مسابقه به زمین می‌روند.

نکته جالبی که در این ترکیب دیده می‌شود حضور 3 بازیکن پرسپولیس در 11 نفر اصلی است. علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان و مهدی ترابی 3 پرسپولیسی هستند که در بازی با ازبکستان در ترکیب اصلی قرار گرفته‌اند. نکته جالب‌تر این است که در بازی قبلی ایران مقابل هنگ کنگ هیچ کدام از این نفرات برای تیم ملی بازی نکرده بودند.

قلعه‌نویی در بازی با هنگ کنگ که نسبتا آسان به نظر می‌رسید تصمیم گرفت از پیام نیازمند در درون دروازه استفاده کند. کنعانی‌زادگان برای بازی با هنگ کنگ محروم بود و ترابی به دلیل مسمومیت غذایی و بیماری تیم ملی را در سفر به هنگ کنگ همراهی نکرد.

حالا امروز بیرانوند به دروازه برگشته است. کنعانی زادگان به جای محمد امین حزباوی وارد ترکیب شده و در کنار شجاع خلیل‌زاده قرار گرفته و ترابی جای مهدی قایدی را در ترکیب گرفته است که به دلیل مشکلات شخصی که داشت در این بازی، امکان همراهی تیم ملی را نداشت.

این بازی که از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی تهران آغاز خواهد شد آخرین مسابقه دو تیم در مرحله اول انتخابی جام جهانی 2026 است. از ساعت 18:30 در دیگر بازیِ این گروه ترکمنستان میزبان هنگ کنگ است. در حال حاضر و قبل از مسابقات امروز ایران و ازبکستان با 13 امتیاز اول و دوم هستند و صعودشان به مرحله بعدی قطعی شده است. ایران به دلیل تفاضل گل بهتری در صدر است و حذف ترکمنستان و هنگ کنگ هم قطعی است.

1359