قلعه‌نویی، به خاطر جام حذفی به فلاح مرخصی داد

قلعه‌نویی، به خاطر جام حذفی به فلاح مرخصی داد

پایگاه خبری فوتبالی - سامان فلاح در اردوی جدید تیم ملی حضور ندارد و ظاهرا خودش را برای بازی نیمه نهایی جام حذفی گل‌ گهر آماده می‌کند.

به گزارش فوتبالی، سامان فلاح مدافع جوانی است که در لحظات پایانی اعزام تیم ملی به جام ملتهای آسیا، چشم امیر قلعه نویی را گرفت و مسافر قطر شد. بازیکنی که در اردوی بعدی تیم ملی که در فروردین سال ۱۴۰۳ بود هم حضور داشت ولی به اردوی جدید دعوت نشده است.

فلاح در شرایطی به تیم ملی دعوت نشده که دلیل حذف نام وی قطعا نمی‌تواند به خاطر پروژه جوانگرایی کادر فنی تیم ملی باشد چرا که این بازیکن دهه هشتادی با ۲۳ سال سن، بازیکنی کاملاً جوان است ولی با این وجود قلعه نویی نام بازیکن گل گهر را خط زد تا از عارف غلامی و محمدامین حزباوی در کنار شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان به عنوان چهار دفاع وسط دعوت کند.

اما باتوجه به درگیری سامان فلاح و شجاع خلیل زاده در بازی تراکتور و گل گهر در تبریز که منجر به اخراج هر دو بازیکن شد، این بحث مطرح شده که ممکن است سرمربی تیم ملی به این دلیل قید دعوت از فلاح در این اردو را زده باشد چرا که قلعه‌نویی فردی است که به مسائل انضباطی و بحث های بزرگتری و کوچکتری اهمیت بسیاری می‌دهد.

البته این موضوع به عنوان عدم دعوت مدافع جوان گل‌گهر مطرح نشده ولی ممکن است قلعه‌نویی از این ماجرا هم تاثیر گرفته باشد. در هر حال سامان فلاح با دوری از اردوی ملی پوشان، در تمرینات گل گهر حضور دارد و خود را برای بازی با سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی آماده می‌کند و شاید هم امیرقلعه نویی به او مرخصی داده باشد.

1997