پوستر ابتکاری و جالب توجه فدراسیون فوتبال برای تیم ملی با حضور مهدی قایدی

پوستر ابتکاری و جالب توجه فدراسیون فوتبال برای تیم ملی با حضور مهدی قایدی

پایگاه خبری فوتبالی - پوستر صفحه رسمی تیم ملی با یک ایده قشنگ، امروز توسط رسانه های فدراسیون فوتبال منتشر شد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی امشب در آخرین دیدار مرحله گروهی خود در مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ باید در ورزشگاه آزادی به مصاف ازبکستان برود. دیداری که برای تعیین صدرنشین گروه انجام خواهد شد و برای یوزهای ایرانی اهمیت خواهد داشت.

در همین راستا صفحه رسمی تیم ملی در اینستاگرام و البته دیگر حسابهای تیم ملی، اقدام به انتشار پوستری ابتکاری برای این بازی کرده که خلاقیت طراح پوستر در استفاده بازیکنان کنونی تیم ملی از لباسهای ادوار مختلف تیم ملی جالب توجه است و بازیکنان تیم ملی در تصویری با پشت زمینه ورزشگاه مملو از تماشاگر آزادی، با لباسهای مختلف تیم ملی در طول تاریخ دیده می‌شوند.

اما نکته جالب این پوستر، درج تصویری از مهدی قایدی است؛ بازیکنی که در بازی با هنگ کنگ برای تیم ملی به میدان هم رفت ولی در بازی با ازبکستان به دلیل مشکلات شخصی حضور ندارد و همراه تیم ملی به تهران سفر نکرده ولی با این وجود تصویری خندان از وینگر ریزنقش و تند و تیز اتحاد کلبا در پوستر بازی امروز ایران و ازبکستان درج شده است تا تیم ملی فوتبال ایران نشان دهد که به یاد مهدی قایدی هم هست.

پیام نیازمند، علیرضا جهانبخش، محمد قربانی، سامان قدوس، شجاع خلیل زاده و میلاد محمدی دیگر بازیکنان حاضر در پوستر هستند که به جز میلاد محمدی همگی در بازی قبلی برای تیم ملی در ترکیب اصلی به میدان رفتند.

1997