اولین تجربه سرمربیگری ملی پوش سابق اسپانیایی

اولین تجربه سرمربیگری ملی پوش سابق اسپانیایی

پایگاه خبری فوتبالی – فرناندو تورس، پس از سه سال هدایت تیم زیر 19 ساله های اتلتیکو مادرید، حالا با برعهده گرفتن هدایت تیم اتلتیکو مادرید به دنیای مربیگری در دنیای بزرگسالان وارد شده است.

به گزارش فوتبالی، فرناندو تورس طی بیانیه ای که باشگاه اتلتیکو مادرید منتشر کرده است، به عنوان سرمربی تیم B این تیم اسپانیایی انتخاب شده است. این سرمربی اسپانیایی که در دوران بازی اش به همراه تیم ملی اسپانیا به قهرمانی در جام جهانی دست پیدا کرده بود، دو سال پس از تصمیم بر خداحافظی از میادین فوتبال و در سال 2021 به دنیای مربیگری وارد شد و هدایت تیم زیر 19 ساله های اتلتیکو را برعهده گرفت. شغل جدید او اولین تجربه سرمربیگری او در رده بزرگسالان خواهد بود. 

تورس درباره شغل جدید خود گفت:" من در خانه هستم و پس از تصمیم برای رویارویی با مرحله جدید دوره کاری خودم، مسئولیت بسیار بزرگی را حس می‌کنم. سه سال گذشته همواره با یادگیری همراه بوده است. این قدم برای من بسیار مهم است و می‌خواهم جاه طلب باشم و هر روز بهتر شوم، با چالش های پیش رو و مسئولیت هایم به بهترین شکل روبرو شوم و همزمان با این میدانم که عجله ای ندارم و نباید قدم های اشتباه بردارم. من این فرصت را به عنوان یک چالش عالی قبول می‌کنم و با علم بر این که آماده هستیم، به رویاپردازی هایم و آرامش ذهنی خودم ادامه می‌دهم."

2102