اختصاصی؛ برخورد با فساد به هیات فوتبال استان تهران رسید!

اختصاصی؛ برخورد با فساد به هیات فوتبال استان تهران رسید!

پایگاه خبری فوتبالی- در پی افشای تخلفات دو مدیر در هیات فوتبال استان تهران، به زودی برکنار خواهند شد.

به گزارش فوتبالی، ماجرای فساد در فوتبال از چند هفته پیش و با افشاگری‌هایی که «فوتبالی» از تخلفات باشگاه مس رفسنجان انجام داد شروع شد. خیلی روشن بود که اگر این فساد ریشه یابی شود فقط محدود به باشگاه مس رفسنجان نخواهد بود و به باشگاه‌‌ها، نهاد و سازمان‌های مرتبط با فوتبال هم کشیده خواهد شد.

پس از تحقیقات اولیه مشخص شد که برخی مدیران سازمان لیگ در این ماجرا دست داشته‌اند. همین حالا که شما دارید این گزارش را می‌خوانید دو نفر از مدیران سازمان لیگ و یک عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، بابت دست داشتن در این ماجرا در بازداشت هستند. 4 نفر دیگر هم که البته ربطی به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ندارند با وثیقه بیرون هستند. دو فعال رسانه ای، مدیرعامل سابق مس رفسنجان و معاون ورزشی وقت این باشگاه، هم با قید وثیقه آزاد هستند.

در تهران اما پرونده جدیدی باز شده است. در هیات فوتبال استان تهران هم اتفاقاتی افتاده که باعث شده نهادهای نظارتی به این هیات حساس شوند و مشخص شده که دو تن از مدیران هیات فوتبال استان تهران هم تخلفات گسترده‌ای را مرتکب شده‌اند. تخلفات یکی از این مدیران هم در زمینه اداری بوده است و هم در زمینه اخلاقی. میزان این تخلفات به قدری زیاد بوده است که فوتبالدوستان را با شوک بزرگی مواجه خواهد کرد. میرشاد ماجدی رییس هیات فوتبال استان تهران هم با برکناری مدیران متخلف موافقت کرده است

هیات فوتبال تهران یکی از مهم‌ترین هیات‌های فوتبال ایران است و همیشه حرف و حدیث‌هایی درباره آن وجود داشته است. انتخابات این هیات هم معمولا جنجالی بوده و معترضان زیادی را داشته است. حالا در پی روشن شدن فساد در این نهاد به زودی نفرات متخلف برکنار شده و سپس به مراجع نظارتی، قضایی و کمیته اخلاق هیات فوتبال استان تهران و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، احضار خواهند شد.

1359