اینفوگرافی/ پنج گلزن برتر تاریخ رقابت‌های جام ملت‌های اروپا

اینفوگرافی/ پنج گلزن برتر تاریخ رقابت‌های جام ملت‌های اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - از روز جمعه بازی های یورو 2024 به طور رسمی آغاز می شود و باید دید که در این دوره از رقابت های جام ملت های اروپا چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم موفق می شود جام قهرمانی را بالای سر می برد.

به گزارش فوتبالی ، یکی از جذابیت های همیشگی رقابت های جام ملت های اروپا این است که منتظر ماند و دید چه کسی می تواند آقای گل این دوره از رقابت ها شود. البته در این جا آقای گل های تاریخ رقابت های جام ملت های اروپا را مورد بررسی قرار می دهیم.

بهترین گلزن تاریخ رقابت های جام ملت های اروپا در حال حاضر کریستیانو رونالدو است. فوق ستاره پرتغالی در پنج دوره از رقابت های جام ملت های اروپا که حضور داشته است، موفق شده است چهارده گل به ثمر برساند. او حالا این فرصت را دارد که تعداد گل های خود را افزایش بدهد.

پس از رونالدو، میشل پلاتینی قرار می گیرد. پلاتینی با تیم ملی فرانسه 9 گل در رقابت های یورو 2024 زده است. گریزمن در رده سوم قرار دارد و هفت گل زده است. این مهاجم فرانسوی در این تورنمنت می تواند از پلاتینی پیشی بگیرد. البته باید دید که عملکردش چگونه خواهد بود.

در رده چهارم، آلن شیرر ستاره سابق تیم ملی انگلیس با هفت گل قرار دارد و آلوارو موراتا از تیم ملی اسپانیا که در این تورنمنت هم حاضر خواهد بود، در رده پنجم است و شش گل زده است.

1470