مهاجم بارسلونا: در کلاس چهارم متوسطه هستم و باید در حین یورو، مشق‌هایم را بنویسم!

مهاجم بارسلونا: در کلاس چهارم متوسطه هستم و باید در حین یورو، مشق‌هایم را بنویسم!

پایگاه خبری فوتبالی - لامین یامال مهاجم بارسلونا گفت که تکالیفش را به یورو برده و مشق هایش را در حین مسابقات خواهد نوشت!

به گزارش فوتبالی، یامال فقط 16 سال سن دارد و باید کلاس چهارم متوسطه اجباری (معادل چهارم راهنمایی پیش از دو سال تحصیل در پیش دانشگاهی در اسپانیا) را پشت سر بگذارد تا بتواند مدرکی معادل سیکل را بگیرد!

این مهاجم که تمامی رکوردهای مختلف را در سن کم خود شکسته،  در بازی اسپانیا و کرواسی به جوان ترین بازیکن اسپانیا در تاریخ یورو تبدیل خواهد شد.  این بازیکن که هنوز هفده ساله هم نشده، در مورد حضورش در یورو گفت :" همین چند سال پیش یورو را روی مبل خانه با مادرم می دیدم. حالا اما برای گردش به این جا نیامده ایم بلکه می خواهیم تاریخ سازی کنیم. امیدوارم که در یورو تا بالاترین حد ممکن پیش برویم چرا که باید المپیک را در تلویزیون ببینم. مشق هایم را به این جا آوردم چون در کلاس چهارم متوسط هستم. در کلاس های آنلاین شرکت می کنم و درس هایم خوب است. امیدوارم که معلم به من نمرات خوبی بدهد!"

تجربه ناخوشایند پدری و مصدومیت هایش پس از حضور در یورو و المپیک در سال 2021 باعث شد تا مدیران بارسلونا زا حضور یامال در المپیک، ممانعت به عمل بیاورند. البته این بازیکن با توجه به سنش هنوز می تواند به حضور در المپیک 2028 امید داشته باشد. 

یامال در این مصاحبه در مورد بازیکنان محبوبش گفت:" وقتی پلی استیشن بازی می کنم، خودم و نیکو ویلیامز را به عنوان وینگر به دمبله و امباپه ترجیح می دهم!" و در مورد علاقه اش به مسی هم صحبت کرد:" از نظر من ، مسی نامبر وان است اما به نیمار نیز خیلی نگاه می کنم." 

4125.