سرپرست استانداری پشت زنوزی درآمد: نباید با یک باخت، فحاشی کرد

سرپرست استانداری پشت زنوزی درآمد: نباید با یک باخت، فحاشی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - سرپرست استانداری آذربایجان شرقی ابراز امیدواری کرد خبرهای خوبی به هواداران تراکتور برسد.

به گزارش فوتبالی، آخرین خبر از بحث واگذاری تراکتور این است که قرار شده مسئولین استانی جلسه‌ای با مسئولین باشگاه تراکتور برگزار کنند تا تکلیف نهایی مشخص شود. جلسه‌ای که طبق اعلام هوشنگ نصیرزاده، محمدرضا زنوزی شروط خود را اعلام خواهد کرد و ممکن است در پایان جلسه، قید انصراف از تمیداری را بزند.

در همین راستا تراب محمدی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی در جدیدترین گفت و گوی خود به این موضوع واکنش نشان داده و گفته در روزهای آتی جلسه‌ای با مالک باشگاه تراکتور خواهد داشت و امیدوار است خبرهای خوبی به طرفداران این تیم منتقل شود.

نکته مهم صحبت‌های تراب محمدی، ناراحتی وی از شعارهای توهین‌آمیز در ورزشگاه‌ها بوده و محمدی تاکید داشت که فوتبال برد و باخت دارد و نباید با یک باخت، مالک و سرمایه گذار باشگاه فحش بشنود.

تراب محمدی در این زمینه چنین گفته است: «آیا با یک باخت یا با عدم انتخاب یک بازیکن خوب، ما باید تمام اخلاقیات را زیر پا گذاشته و هر حرفی بزنیم؟ این وظیفه اهالی رسانه هم هست که به هواداران تبیین کنند ورزش و فوتبال، برد و باخت دارد و مهم این است ورزش در استان پویا باشد چرا که تراکتور طرفداران بیشتری نسبت به تیم های مطرح دارد.»

وی ادامه داد: «وقتی باختی اتفاق می‌افتاد، بیچاره آقای زنوزی و مسئولین و مربی باشگاه را عده‌ای بر باد فحش های رکیک می‌گیرند که شایسته مردم آذربایجان نیست و فکر می‌کنم (این نفرات) از جای دیگری می‌آیند. یک عده می‌خواهند جو را خراب کنند و از اصحاب رسانه خواهش می‌کنم این توصیه را به هواداران داشته باشند که قرار نیست همیشه برد باشد و در صورت باخت هواداران رنجش خاطری برای سرمایه گذار ایجاد نکنند و این توصیه اول و آخر ماست و شاید نگرانی اول سرمایه گذار همین باشد. انشاالله در آینده خبرهای خوبی خواهیم داشت و مشکل خاصی پیش نمی‌آید.»

1997