واکنش مهاجم لیورپول به شایعه پیوستن به بارسلونا

واکنش مهاجم لیورپول به شایعه پیوستن به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز دیاز یکی از بازیکنانی است که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی توجه باشگاه های زیادی را به خود جلب کرده است اما این بازیکن به دور از شایعات سعی می کند که روی کوپا آمریکا تمرکز کند.

به گزارش فوتبالی، وینگر 27 ساله در  اردوی تیم ملی کوپا آمریکا حضور دارد و حالا به شایعات در مورد آینده اش علی الخصوص از جانب بارسلونا واکنش نشان داده است.  بارسلونا به دنبال تقویت خط حمله اش است که دیاز به گزینه محبوب انها تبدیل شده است. دکو مدیر ورزشی بارسا شخصا به خرید این بازیکن علاقمند است و در نظر دارد که او را برای پست بال چپ به خدمت بگیرد. 

دیاز حالا در مورد شایعات پیرامون پیوستنش به بارسلونا توضیحاتی داده  و در این باره خیلی شفاف صحبت کرده است. بازیکن کلمبیایی گفته است که در لیورپول خوشحال است و در حال حاضر فقط به همین تیم فکر می کند. وی اظهار داشت :" در لیورپول خیلی خوشحال هستم. تیم بزرگی هستند و همیشه می خواهم در ان جا بازی کنم. خیلی خوشحال هستم و آرامش دارم. به چیز دیگری فکر نمی کنم. فقط به تیم ملی کلمبیا فکر می کنم." 

شایعاتی در مورد حضور دیاز در پی اس جی به عنوان جانشین کیلیان امباپه نیز مطرح شده بود هر چند که به نظر می رسد که این بازیکن قصد ترک لیورپول را ندارد. 

4125