پیشنهاد صد میلیونی النصر به مدافع محبوب رئال مادرید

پیشنهاد صد میلیونی النصر به مدافع محبوب رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه النصر عربستان حاضر شده تا با قراردادی چهار ساله، آنتونیو رودیگر را به خدمت بگیرد و به این مدافع صد میلیون یورو برای این قرارداد بپردازد.

به گزارش فوتبالی، آنتونیو رودیگر یکی از محبوب ترین بازیکنان در رختکن رئال مادرید به شمار می رود. این بازیکن در فصل جاری با مصدومیت آلابا و میلیتائو به رهبر خط دفاعی رئال مادرید تبدیل شد که عملکرد درخشانی داشت و به یکی از بنیان های کسب دوگانه لالیگا - لیگ قهرمانان اروپا مبدل شد.

یکی از مشکلات جدی النصر در فصل گذشته مربوط به خط دفاعی بوده است. کریستیانو رونالدو در کنار فرناندو هیرو مدیر ورزشی جدید النصر به دنبال خرید یک مدافع ششدانگ هستند که بدون تردید، ستاره رئال مادرید می تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. 

رودیگر در دوران فوتبالش در باشگاه های مختلفی بازی کرده اما همیشه گفته است که رئال مادرید برایش مقصدی رویایی بوده است و حالا باید دید که ایا حاضر می شود که به خاطر پول از رئال جدا شود یا نه چرا که هنوز دو سال دیگر از قراردادش با رئالی ها باقی مانده است.

رودیگر به واسطه شخصیت بذله گو و شوخ طبعش محبوبیت بالایی در رختکن رئال مادرید دارد و هم تیمی هایش هم او را خیلی دوست دارند.

4125